Novice

Električni Hyundai Ioniq z daljšim dosegom

Vse odkar je Hyundai dobra štiri leta nazaj predstavil električni Ioniq, se je strokovni in manj strokovni del javnosti spraševal, zakaj ima razmeroma majhno baterijo. Le nekaj mesecev po začetku njegove prodaje so tudi Korejci potrdili, da imajo v pripravi zanj že večjo baterijo.

V vmesnem času je Hyundai predstavil Kono Electric in na osnovi njenih dveh opcij baterij, manjše s slabimi 40 in večje s 64 kWh, so se oči vseh navdušencev nad prvakom v učinkovitosti  zasvetile od navdušenja. Vsi so jasno upali na vgradnjo močnejše od obeh, a so Korejci sklenili, da manjša zadošča. Natančneje, v zadnji del avta so (deloma pod dno prtljažnika) po novem vgradili 39,3-kilovaturno baterijo, ki naj bi Ioniqu Electric po standardu WLTP zadoščala za 294-kilometrski doseg z eno polnitvijo. A s tem novosti za električni Ioniq še ni konec.

Njegov asinhronski elektromotor premore še naprej 295 Nm nazivnega navora, a ponuja vozniku zato 12 kilovatov več največje moči. Slednje je tako po novem za okroglih 100 kW oziroma 136 KM. Dosedanji 6,6-kilovatni AC polnilnik je z nadgradnjo modela nadomestil malo “hitrejši” 7,2-kilovatni polnilnik. Za potrebe hitrih polnjenj na daljših poteh je tu še 100-kilovatni DC polnilnik, ki naj bi omogočal napolnitev prazne baterije do 80 odstotkov napolnjenosti v 54 minutah.

Podobno kot za hibridno in priključno-hibridno različico so Korejci pripravili tudi za električarja enak nabor nadgradenj in izboljšav na njegovi zunanjosti in v kabini. Da se ne bomo ponavljali, svetujemo, da si o njih več preberete v članku iz januarja letos.

Ioniq Hybrid in Plug-In zapeljeta v prodajne salone širom Evrope julija letos, električna različica pa se jima pridruži nekaj mesecev kasneje, natančeneje septembra. Cene za novince v tem trenutku še niso znane, a sklepamo, da se te v primerjavi z modeli pred prenovo ne bodo bistveno spremenile.

Avtomobilizem.com (Vir: Autoblog. Foto: Hyundai.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Nadgradnja je Range Roverju prinesla hibridizacijo
Magneti Marelli dokončno pod okriljem Japoncev