V vmesnem času je Hyundai predstavil Kono Electric in na osnovi njenih dveh opcij baterij, manjše s slabimi 40 in večje s 64 kWh, so se oči vseh navdušencev nad prvakom v učinkovitosti zasvetile od navdušenja. Vsi so jasno upali na vgradnjo močnejše od obeh, a so Korejci sklenili, da manjša zadošča. Natančneje, v zadnji del avta so (deloma pod dno prtljažnika) po novem vgradili 39,3-kilovaturno baterijo, ki naj bi Ioniqu Electric po standardu WLTP zadoščala za 294-kilometrski doseg z eno polnitvijo. A s tem novosti za električni Ioniq še ni konec.
Njegov asinhronski elektromotor premore še naprej 295 Nm nazivnega navora, a ponuja vozniku zato 12 kilovatov več največje moči. Slednje je tako po novem za okroglih 100 kW oziroma 136 KM. Dosedanji 6,6-kilovatni AC polnilnik je z nadgradnjo modela nadomestil malo “hitrejši” 7,2-kilovatni polnilnik. Za potrebe hitrih polnjenj na daljših poteh je tu še 100-kilovatni DC polnilnik, ki naj bi omogočal napolnitev prazne baterije do 80 odstotkov napolnjenosti v 54 minutah.
Podobno kot za hibridno in priključno-hibridno različico so Korejci pripravili tudi za električarja enak nabor nadgradenj in izboljšav na njegovi zunanjosti in v kabini. Da se ne bomo ponavljali, svetujemo, da si o njih več preberete v članku iz januarja letos.
Ioniq Hybrid in Plug-In zapeljeta v prodajne salone širom Evrope julija letos, električna različica pa se jima pridruži nekaj mesecev kasneje, natančeneje septembra. Cene za novince v tem trenutku še niso znane, a sklepamo, da se te v primerjavi z modeli pred prenovo ne bodo bistveno spremenile.
Avtomobilizem.com (Vir: Autoblog. Foto: Hyundai.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen