V iskanju dobičkonosnosti
Changan, ki je v lasti države, bo pomagal graditi postaje za menjavo baterijskih paketov. Ko bodo prvi modeli Changana, ki jih bo pomagal razviti Nio zapeljali na ceste, bodo lahko vozniki postali uporabniki tudi že prej zgrajenih menjalnih postaj. Nio je s tem našel partnerja, ki mu bo pomagal na poti k dobičkonosnosti. Predvsem se bosta zmanjšala razvojni strošek in strošek gradnje novih menjalnih postaj, zato bo lažje tekmoval z vse večjo konkurenco na Kitajskem.
Nio s svojim načinom menjave baterijskih paketov nagovarja številne avtomobilske proizvajalce. Z njihovim sistemom odpade dolgotrajno polnjenje baterij, obenem pa se baterijski paketi na menjalnih postajah lahko napolnijo takrat, ko je obremenitev omrežja bistveno manjša. Vozniki električnih vozil tako ne polnijo svojih električnih vozil ravno v času, ko so potreba po električni energiji v omrežju največje. V primeru, da bi baterijski paketi postali standardizirani, pa bi menjalne postaje lahko uporabljali tudi vozniki drugih avtomobilskih proizvajalcev.
V Evropi še niso naši zaveznika
Nio je eden redkih avtomobilskih proizvajalce, ki verjame v sistem menjave baterij. Tekmecem takšen način ni pretirano všeč, saj pravijo, da je izgradnja menjalnih postaj predraga. Raje bodo omogočali hitro polnjenje in električno-hibridne modele s podaljševalnikom dosega.
Nio je do zdaj na Kitajskem postavil 2.113 menjalnih postaj in okoli milijon polnilnih mest. Prodajno še ne sledijo največjim, saj so v prvih devetih mesecih prodali 109.993 avtomobilov in so na osmem mestu. Changan je do konca septembra prodal 123.322 avtomobilov, zato je na domačem trgu na sedmem mestu. V Evropi je podjetje odprlo prvo namensko menjalno postajo oktobra 2021 na Norveškem, trenutno pa imajo v Evropi 27 lokacij.
Avtomobilizem.com (Vir: Europe Autonews. Foto: Nio.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen