INTESA SANPAOLO NADALJUJE Z DISKRIMINACIJO STAREJŠIH? V spletno banko le še s pametnim telefonom, nekateri komitenti besni

Koper

V maju je koprska banka Intesa Sanpaolo prešla na novo spletno banko, v katero se ne da več prijaviti s čitalcem kartic, ampak le prek pametnega telefona. To je po naših informacijah med nekaterimi njihovimi komitenti povzročilo precej nejevolje, pojavilo se je tudi vprašanje, ali ni storitev diskriminatorna do starejših ljudi, ali vsaj tistih, ki pametnega telefona nimajo. "Zavedamo se, da uvajanje novosti in sprememb v bančnem poslovanju lahko na začetku pri strankah povzroči negodovanje, vendar pa vemo tudi, da se sčasoma stranke privadijo na novosti in jih s pridom uporabljajo," odgovarjajo v banki.

Za vstop v spletno banko komitenti banke Intesa Sanpaolo odslej potrebujejo mobilno aplikacijo, naloženo na pametnem telefonu. Ta je nadomestila klasični generator enkratnega gesla (čitalec). "Ta način preverjanja identitete uporabnika je dosti bolj priročen in varen hkrati," ob tem pravijo na banki. Po novem je za vstop v spletno banko sicer potrebno prisloniti prst na pametni telefon ali pa slednjega postaviti pred svoj obraz, pri čitalcu pa je bilo treba vsakič večkrat tipkati in prepisovati številke, ki so se nam prikazovale na zaslonu, pojasnjujejo.

"S spremembami, ki jih uvajamo, sledimo novim potrebam naših strank, katerih pričakovanja po sodobnih bančnih storitvah so v skladu z razvojem potrošne elektronike in načini njihove uporabe," na naše vprašanje, kako odgovarjajo na očitke nezadovoljnih komitentov, pravijo na Intesi, kjer dodajajo, da po zadnjih raziskavah statističnega urada pametni telefon uporablja že več kot 80 odstkov vseh uporabnikov mobilnih telefonov, medtem ko ima 93 odstotkov gospodinjstev dostop do interneta. "Tudi zato verjamemo, da je dostopnost vsakodnevnih bančnih storitev dobro pokrita prek vseh kanalov, in jih lahko njihovi uporabniki izvajajo v katerem koli delu dneva, ne glede na to, kje se nahajajo," pravijo na banki.

Kaj sledi po zaprtju poslovalnice na Markovcu?

Prenovljeni spletna in mobilna banka, ki sta po mnenju nekaterih precej bolj zapleteni od prejšnjih različic, je sicer zadnja v nizu sprememb, ki so jih uvedli v Intesi. Potem ko so zaprli svojo poslovalnico v Piranu, je enako usodo dočakala tista na Markovcu, v katero so zahajali predvsem starejši občani. Kot smo izvedeli, so bili zaposleni v enoti Markovec prerazporejeni v poslovalnico Koper oziroma v druge bližnje enote banke. "Glede prihodnosti poslovnih prostorov na Markovcu, ki so sicer v lasti banke, ni še sprejeta odločitev," pa o sami poslovalnici odgovarjajo na banki.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Alozi |  25 .05. 2022 ob  08: 49
@galeb točno tako. Jaz sem menjala. 25 let sem bila na banki koper in ko sem rabila kredit sem dobila boljše pogoje drugje. Kaj lahko? Tako da, mi je počlo in sem šla.
galeb |  24 .05. 2022 ob  21: 16
@vseved @Mimi
ja saj razmišljam. Res da se mi prav ne ljubi zdej spet neki jovo na novo ampak so se mi pa res že totalno zamerli. Zakaj bi moral bit človek lojalen do svoje banke sej to ni več Banka Koper s katero smo bli navezani. Zdej še na Markovcu ukinjajo poslovalnico ma dej njim se hebe za nas Koprčane in Primorce njim je važna Ljubljana. Forešti.
Alozi |  24 .05. 2022 ob  17: 24
Če ti ne paše sistem zamenjaj banko. Kdo pravi da moreš bit celo življenje na isti banki. Izbire je koliko češ.
vseved |  24 .05. 2022 ob  17: 17
@galeb, zamenjaj banko.
solinar |  24 .05. 2022 ob  15: 26
40
Tudi če pustimo to, da je treba sedaj z telefoni telovadit, "Nova spletna in mobilna banka" je eno pravo skrpucalo.
Nepregledno, nefunkcionalno. Proti stari banki IN je to sedaj milo rečeno zanič.
galeb |  24 .05. 2022 ob  15: 19
29
Intesa Sanpaolo nas nateguje da bolj ne bi mogla. Na začetku so trdili da sploh ne bo sprememb, da bo centrala ostala v Kopru da ne bodo prerazporejali zaposlenih in bla bla bla. Potem so sedež selili v Ljubljano in kar naenkrat se je toliko delavcev iz Kopra moralo začeti vozakat dnevno v Ljubljano in to takšni ki so delali prej na Banki Koper desetletja dolgo. Katastrofa. Zdaj nas posiljujejo s to mobilno aplikacijo ki je tako komplicirana da rabiš tisoč poskusov da ti uspe urediti nekaj kar si s čitalcem opravil v 5 minutah. Ne vem kaj se grejo ampak če je ta aplikacija res neka noviteta se nam prihodnost slabo piše. Zgubiš živce!!! To je aplikacija za matrat ljudi.
kokodek |  24 .05. 2022 ob  15: 07
23
posiljevanje z butastimi pametnimi telefoni!!! in ne le starejši, nimajo ga tudi mladi!!!
Pjero Panin |  24 .05. 2022 ob  13: 31
Mah on bi tam klepetal,vse povedal,zacel debato na veliko....
Ce zamujas kam potrpi malo in poslusaj kaj ima za povedat
vseved |  24 .05. 2022 ob  13: 13
12
Bodimo pošteni, starejši še vedno hodijo v banke in pošto.
Artu |  24 .05. 2022 ob  12: 09
36
Starejsi vecinoma nimajo pametnih teetonov in si jih tudi ne morejo privosciti.
manemebasat |  24 .05. 2022 ob  12: 07
30
Se malo pa bomo morali klecati v vrsti kot Kitajci. Preklete gnusobe, vse po planu agende 2030
Prognostik |  24 .05. 2022 ob  11: 59
22
Malo po malo in bo tako kot hoče banka.