MotoGP

Kvalifikacije Martinu, Bagnaia do tretjega štartnega položaja

Misano, 09. 09. 2023 11.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min
Avtor
Ž.K., M.J.
Komentarji
70

Motociklistična sezona se je krepko prevesila v drugo polovico. Pred vrati je dvanajsta preizkušnja v tekmovalnem koledarskem letu, v Misanu gre za VN San Marina. Dirkači so najprej opravili s sobotnim prostim treningom, na katerem so bili najhitrejši Deniz Öncü v razredu moto3, Pedro Acosta v moto2 in Jorge Martin v motoGP. Slednji je dominanco nadaljeval tudi v kvalifikacijah, v katerih je ugnal Marca Bezzecchija in Francesca Bagnaio. V razredu moto2 bo s prvega položaja štartal Celestino Vietti, v moto3 pa Jaume Masia.

Pred današnjimi kvalifikacijami vseh razredov so dirkači pod streho že spravili petkove proste treninge. V razredu moto3 je bil na obeh treningih najhitrejši Španec Jaume Masia, v razredu moto2 pa rojak Pedro Acosta. Petkov dopoldanski trening v razredu motoGP je dobil Italijan Michele Pirro, na popoldanskem treningu pa je njegov rojak Marco Bezzecchi poskrbel za nov rekord proge v Misanu. "Uvrstitev v hitrejšo skupino kvalifikacij je zame, kot da bi osvojil najboljši startni položaj," je bil ob vrnitvi na steze po grozljivi nesreči v nedeljo navdušen aktualni svetovni prvak razreda motoGP Francesco Bagnaia. Nov rekord kroga na stezi v Misanu je v petek postavil dirkač ekipe Valentina Rossija, Marco Bezzecchi. Za presenečenje dneva pa je poskrbel upokojeni dirkač Dani Pedrosa, ki bo na VN San Marina nastopil s posebnim povabilom, na petkovih treningih pa je postavil tretji čas.

SOBOTNI PROSTI TRENINGI

moto3: Öncü za las prehitel Masio

Sobotno dogajanje so s prvim prostim treningom odprli dirkači razreda moto3. Najhitrejši čas dopoldneva je postavil turški dirkač Deniz Öncü, ki je za las prehitel Španca Jaumeja Masio. Tretji prosti trening dirkaškega vikenda je napovedal tesne kvalifikacije v najšibkejšem razredu, saj se je kar devet dirkačev razvrstilo znotraj razmaka ene sekunde. Izven najboljše deseterice pa je ostal vodilni v skupnem seštevku Daniel Holgado, ki bo moral tako že drugo soboto zapored čim boljši štartni položaj napadati iz počasnejše kvalifikacijske skupine.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

moto2: Acosta potrdil dobro formo

Sobotni prosti trening srednjega razreda moto2 pa so zaznamovali padci. Najprej so se na tleh znašli Borja Gomez, Sergio Garcia in Rory Skinner, a so jo na srečo vsi odnesli brez poškodb. Tik pred koncem treninga pa je grdo padel še Jeremy Alcoba, zaradi česar je zaplapolala rdeča zastava in prosti trening je bil za dirkače razreda moto2 predčasno zaključen. Najhitrejši čas je sicer, tako kot že na petkovih treningih postavil vodilni v skupnem seštevku Pedro Acosta, ki bo glavni favorit za zmago na VN San Marina. Acosta se je edini spustil pod mejo minute in 6 sekund, tik nad omenjeno mejo pa je odpeljal Celestino Vietti. Dobra novica za Acosto je tudi, da bo njegov najbližji zasledovalec v skupnem seštevku Tony Arbolino kvalifikacije začel v počasnejši skupini.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

motoGP: Martin prehitel Pirra

Prosti trening najmočnejšega razreda pa je znova najhitreje začel testni dirkač Ducatija Michele Pirro, ki menja poškodovanega Eneo Bastianinija. Hiter je bil tudi Raul Fernandez, ki še čaka na svojo prvo uvrstitev med najboljšo deseterico v elitnem razredu. Ducatijevega testnega dirkača je skoraj ujel tudi aktualni prvak Francesco Bagnaia, a za las ostal za njim, je pa izkušenega Italijana prehitel mladi Marco Bezzecchi, ki je bil najhitrejši že v petek. Bezzecchijev moštveni kolega Luca Marini, ki je pred VN San Marina podaljšal pogodbo z moštvom Mooney VR46 Racing Team, pa je med tem zdrsnil in končal v pesku. Za kar četvorno vodstvo Ducatija pa je dobrih pet minut pred koncem treninga poskrbel Jorge Martin, ki je postavil najhitrejši čas dopoldneva.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

KVALIFIKACIJE

motoGP: Aprilii iz počasnejše v hitrejšo skupino

Po prostih treningih so bile na vrsti kvalifikacije razreda motoGP in najprej se je na stezo v Misanu podala počasnejša skupina, v kateri je bilo nekaj nepričakovanih imen. Tu so svojo pot do čim boljšega štartnega položaja med drugim začeli tudi Aleix Espargaro, Fabio Quartararo, Jack Miller in Johann Zarco, pa tudi na treningih hitri Pirro. Od samega začetka, pa do konca kvalifikacij počasnejše skupine je bil najhitrejši Miguel Oliveira, Povratnik v karavano motoGP Pol Espargaro se je kar dvakrat znašel na tleh, medtem pa je njegov brat Aleix dovolj privil ročico za plin, da si je zagotovil drugo mesto in se skupaj z moštvenim kolegom Oliveiro uvrstil v kvalifikacije hitrejše skupine.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

motoGP: Martin do pole positiona, pred Bezzecchijem in Bagnaio

Tako kot je Martin končal prosti trening, je tudi začel kvalifikacije. 25-letni Španec je hitro podrl rekord steze in napovedal, da ga bo ta vikend težko ujeti. Za piko na i odlični napovedi pred sobotno sprint dirko, pa je dve minuti pred koncem kvalifikacij svoj rekord še popravil in to za več kot pol sekunde. Martinu je bil še najbližje najhitrejši iz včerajšnjih treningov Bezzecchi, ki je zaostal za štiri desetinke sekunde, do prve štartne vrste pa se je prebil še Bagnaia, ki je očitno hitro pozabil na grd padec iz Barcelone. Drugo štartno vrsti sta si zagotovila Apriliina Maverick Vinales in Aleix Espargaro, mednje pa se je vrinil še drikaški veteran Dani Pedrosa.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

moto3: Masia znova do najboljšega štartnega položaja

Kvalifikacije razreda moto3 je prepričljivo dobil Jaume Masia ki je bil najhitrejši že na obeh petkov treningih in drugi najhitrejši na sobotnem treningu. Za njim sta se razvrstila japonska dirkača Ayumu Sasaki in Kaito Toba, pred najhitrejšega iz jutranjega treninga Deniza Öncüja pa se je uvrstil Diogo Moreira. Ob Brazilcu in Turku bo iz druge štartne vrste dirko začel še mladi Kolumbijec David Alonso. Vodilni v skupnem seštevku Daniel Holgado se je tik pred koncem rešil polomije in se uvrstil na osmi štartni položaj.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

moto2: Na domačih tleh bo imel najboljše izhodišče Vietti 

V moto 2 so se najprej v hitrejšo kvalifikacijsko skupino uvrstili Bo Bendsneyder, Tony Arbolino, Zonta Van Den Goorbergh in Manuel Gonzalez. Slednji se je do konca tudi boril za najboljša mesta, a prvega je zadržal Celestino Vietti, ki je ugnal najhitrejšega z dopoldanskega treninga Acosto, tretje mesto pa je na koncu pripadlo Gonzalezu.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
VN San Marina
VN San Marina FOTO: 24ur.com
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (70)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Gresini Ducati
09. 09. 2023 15.24
-2
Zanimivo, koliko se MM hejterji obregujejo ob DORNO in Ezpeleto, ker so pac Spanci, ne zavedajo pa se, da je prav Ezpeleta, ki se pozvizga na patriotizem in mu je glaven denar, omogocil Rossiju nebolec prehod od Honde na Yamaho 2003/2004, kjer je Rossi prakticno oropal Hondo za vse glavne inzenirje in mehanike pod vodstvom genialnega Jeremy Burgessa. Transfer, enkraten v zgodovini motorsporta , je na sreco ostal nekaznovan, saj je Ezpeleta prosil Hondo, naj se ne pritozi. Vse za popularnega Italijana, kar se je Dorni se kako financno obrestovalo. To so cista dejstva. Da je potem Dorna pustila zelenemu Markecu direktni prehod iz Moto2 na motoGP zverine, pa je za novinca prej ovira kot prednost, saj je pri zmag navajenem Repsol Honda Teamu prisel v postev samo naslov. In ce to ni nepopisen pritisk na enega novinca, potem pa res ne razumete nic.
blgas12
09. 09. 2023 15.30
+3
Kaktus-x
09. 09. 2023 21.04
+1
Korl tolk laže da mu še Lažnivc verjame.
belidirkac
09. 09. 2023 21.44
Ineos,ni bilo ravno tako,kot pišeš. Rossi je zapustil Hondo iz več razlogov. Nesoglasja glede pogodbe: eden glavnih razlogov za Rossijev odhod iz Honde je bil spor glede pogojev njegove pogodbe. Honda Rossiju ni želela dati svobode, ki si jo je želel pri razvoju motocikla, in Rossi je verjel, da potrebuje več nadzora nad motociklom, da bi bil konkurenčen. Honda je imela v sezoni 2003 težave. Čutil je, da mu ekipa ne zagotavlja potrebne opreme za zmagovanje na dirkah. Menedžerji in inženirji so trmasto bolj poudarjali zmogljivost motocikla kot dirkača. "Niso me obravnavali kot prvaka in moral sem se jim zahvaliti, če sem zmagal. Zato sem se odločil oditi", je povedal. Na njegovo stran se je postavil tudi Doohan,ki pravi: "Pri Hondi je bilo nekaj arogance, bili so preveč samozavestni. Niso izkazali spoštovanja do tega, kar je naredil Valentino za njih. Mislili so, da bodo zmagali z Gibernaujem in Biaggijem". Yamaha je Rossiju dala privlačno ponudbo, ki je vključevala več nadzora nad razvojem motocikla in tudi večjo plačo. Ponudba je bila predobra, da je ne bi sprejel, in Rossi se je odločil, da se bo v sezoni 2004 pridružil Yamahi. Čeprav je takrat v Valenciji Hondin menedžer Carlo Fiorani na tiskovki razlagal da so naredili vse da ga zadržijo,ni bil najbolj prepričljiv. Z Rossijem je odšlo pol ekipe z Burgessom vred,kar je bilo takrat normalno,nikogar ni ugrabil ali ukradel. Pri Yamahi je Masao Furusawa ustvaril vrhunski pogonski agregat, Jeremy Burgess pa je izboljšal šasijo. Dorna ni imela veliko besed pri prestopu,to je stvar dirkačev in ekip.
Gresini Ducati
09. 09. 2023 15.16
-2
Kljub temu, da je Muha, to je @nightfly, keri se ne veste, posvetil ves svoj zadnji del svojega tuzemskega bivanja opravicevanju Rossijevih napak in laznemu povzdigovanju problematicnega Italijana (orig. izjava Ing. Nika Mihelica), pa ne more spremeniti dejstva, da se vsi mladi dirkaci, med njimi tudi vsi akademski cicibani iz Tavullije, po slogu voznje zgledujejo po Marc Marquezu. To jih je izjavila vecina, no tisti, ki si ne upajo, pa bodo to priznali v prihodnosti. Sam sem imel priloznost debatirati z mnogo profesionalci iz sveta motociklizma in vsi so imeli enako mnenje: Rossi - showman ja, kar pa se dirkanja tice, pa je Marquez dalec dalec spredaj. Ne lazem.
blgas12
09. 09. 2023 15.17
+1
Gresini Ducati
09. 09. 2023 15.26
-1
Nekdo ti je ze veckrat povedal, da je limanje teh emojev pod tujimi komentarji izraz bebavosti oziroma primitivizma. Ti pa se kar ne nehas, torej si res malo cez les.
blgas12
09. 09. 2023 15.46
+1
Kaktus-x
09. 09. 2023 21.05
+1
Bebavost izhaja iz podrepniških vrst, če smo realni.
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.54
-1
Joj kako boli Muho prestop Marqueza na Gresini Ducati, modelu se bo se zmesalo, to vam garantiram. Zal njegovi zmazki nimajo nobenega vpliva na razvoj dogodkov, prvo pravilo motorsporta je namrec, da najboljsi dirkaci sedijo na najboljsih ali pa vsaj na konkurencnih strojih. Honda to ni, je pa Gresini Ducati. Pa ce se postavis na trepalnice, Muha!!!
blgas12
09. 09. 2023 15.18
-1
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.49
-1
Haha Pedrosa ja, no on bi verjetno tedensko letel na Japonsko razlagat inzenirjem, kako razvijati Hondo, kljub temu, da je bila svetovna epidemija in je bila Japonska dejansko odrezana od sveta. Ampak vsak izgovor je dober za MM hejterje....Ja, ja Pedrosa hahahaha
Kaktus-x
09. 09. 2023 21.07
+1
Pedrosa je Doktor znanosti za Kilavega, to je sedaj jasno tudi podrepnikom.
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.46
-1
Muhi bi sporocil, da zaman pise litanije in opravicuje napake Rossija, ljudje nismo neumni in se ne pustimo manipulirat , kot si ti to zelis. Dejstva govorijo svoje, ne glede na to, koliko rumene horde se je kdaj drlo po tribunah. Masa ne doloca kvalitete, to bi ze lahko vedel Muha, vsaj od predavanj Dr. Pirjevca dalje.
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.34
-3
Zal si je preracunljivi in nastopaski samooklicani doktor ustvaril taksen lobij v motoGP-ju, da bo Marquezu metal polena pod noge, dokler bo ziv. Ampak kot pravijo, "karma is a bitch", bo ta njegova zloba in zamerljivost tudi enkrat doletela Rossija, samo pocakajmo.
blgas12
09. 09. 2023 14.41
+2
😆😆, spet nebuloze v megl9. Umirivse 😆
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.31
-3
To, kar so osvojili Mir (2020), Quartararo (2021) in Bagnaia (2022) je eno figo vredno, vsi vkljucno z njihovimi menedzerji, sefi mostev in inzenirji v motoGP-ju se zavedajo, da so ti naslovi ob odsotnosti poskodovanega Kralja MM93 vredni eno figo !!!
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.29
-3
Ce Marquez stopi do Ezpelete, bo kaksen Miller ali pa Vinales letel v eni minuti ven. Ma ne more biti najboljsi dirkac na klumpu, ostali nesposobnezi, ki NIKDAR ne bodo svetovni prvaki, pa na vrhunskih masinah. Saj tu ni logike !
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.27
-3
Drugace pa ja, kot receno, 8-9 desetink je Marquez za vrhom, ostali Hondasi pa dalec zadaj, to je realna slika zadnjih nekaj let. In pol bo nekdo silil Marqueza, da ostane na nekonkurencni Hondi? Najboljsi dirkac na slabem materialu? Pa tega ni nikjer !
Samo navijač
09. 09. 2023 14.26
-3
Drugače pa vsa ta elektronika , robotika ,raznorazna pomagala uničujejo ta šport. To se je zgodilo s formulo , nic kaj drugace ne bo v motociklizmu. Tole dirkanje nekako kod po tračnicah. Če bo slo tako naprej ali bodo se sploh potrebovali voznike??
blgas12
09. 09. 2023 14.42
+2
Samo nekomu pa nic ne pomaga, vedno v pesek🤦😆
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.43
-2
Ponavljam : Nihce te ni nic vprasal, nimas pojma, tukaj si samo po nalogu jezdica, da mesas d r e k.
blgas12
09. 09. 2023 15.46
+2
Kaktus-x
09. 09. 2023 21.09
+1
Ķorl, kot vidim bolečina ne pojenja., neprecenljivo!
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.23
-4
Neznosna je bolecina MM93 hejterckov, ki trpijo ob dejstvu, da bo Marquez imel po 6-ih letih koncno konkurencen motocikel, in to Gresini Ducati. Hahahah le naj vas boli, nicvrednezi rumeni!!!!
blgas12
09. 09. 2023 14.43
+2
Haha, nic ne boli. Uoam celo , da bo res bolj konkurencen. Sqmo se bojim, da v pesku ni tock. To ocitno on sploh neve😆
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.50
-2
Ti samo ves, kak zgleda jezdiceva tazadnja, ostalo ti je spanska vas, chivauva
blgas12
09. 09. 2023 15.21
+1
JumboBk, ne bos ti dolgo klele pod tem nickom😆
Gresini Ducati
09. 09. 2023 15.29
-2
Ma ja , zjoci se svojemu lubcku jezdicu, da me bo zblokiral kot vedno. Dol mi visita. Za 1 euro se spet prijavim, kdajkoli me bo volja, da vas ponizam do tal, hejtercki primitivni !
blgas12
09. 09. 2023 15.32
+1
No, ne bo in ni ti ratalo. Ponizujes le sebe, saj ne dojames da si ne u m en🤷😆
Gresini Ducati
09. 09. 2023 15.38
-2
Bolj ste neumni vi, ki sirite lazi o MM, povsod po svetu bi vas deskriditirali s taksnimi izjavami. No, razen v Tavulliji, s tem pa sem itak vse povedal.
blgas12
09. 09. 2023 15.40
+2
Sailer2
09. 09. 2023 13.28
+3
drugače pa kapo dol Peccu, brez pomoči zavetrja s poškodovanimi nogami v top 3!
Gresini Ducati
09. 09. 2023 15.29
-3
Daj Markecu njegov Ducati, z odrezanimi tacami bo prpelu na Pole Position !
blgas12
09. 09. 2023 15.36
+4
Sailer2
09. 09. 2023 13.24
+3
Dani bi se moral prilepiti za zadek Martina ne pa obratno! 😆Drugače pa malo tudi smešno, da je najhitrejši KTM
Night fly
09. 09. 2023 13.06
+3
Zato pa Nova sasija KTM kaze pravi uspeh evropskih znamk ,,, KTM je polnil naslovnice na petkovi dirki za VN San Marina MotoGP, ko je testni dirkac Dani Pedrosa zapeljal na stezo z novim okvirjem iz ogljikovih vlaken. In to zelo uspesno .
Night fly
09. 09. 2023 13.08
+5
Dani Pedrosa je naredil ogromno delo v Hondi (v 13 letih ) , s tem omogocil tudi vrhunski stroj Markotu skace , zdaj pa se vidijo njegovi rezultati tudi v KTM -u .Ceprav brez naslova , je zdaj Dani pravi Sampion .Bil je , in je se vecji .Bravo Dani .
Night fly
09. 09. 2023 13.11
+3
Dani ::::»Uporabljamo drugacen okvir. Se vedno testiramo in zbiramo razlicne informacije. Ne morem povedati podrobnosti, a obcutek je zagotovo drugacen. Trudimo se in bomo ta konec tedna zbrali vse informacije, ki jih lahko, potem ko bomo sodelovali na sejah z dirkaci in zbrali vec podatkov za prihodnost."
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.51
-3
Ah ja, Pedrosa je Markecu pokazal, kje je gas in kje bremza, maja, seveda hahahahahah
blgas12
09. 09. 2023 15.37
+2
Ocitno mu mora razjasnit se, kje je rob steze... Ampak to je ze level 2, ne dojame. Kot ti😆
Night fly
09. 09. 2023 13.04
+5
Okvir iz ogljikovih vlaken ni nov koncept v MotoGP, vendar okvir, izdelan v celoti iz tega materiala, ni bil uporabljen, odkar ga je Ducati predstavil na motociklih 2009, 2010 in 2011. Kljub Eni zmagi s Caseyjem Stonerjem je Ducati tezko ohranil zmagovalno obliko iz leta 2007, ko je uporabljal jekleni resetkasti okvir, in opustil karbonski koncept za leto 2012, ko je prešel na konvencionalno aluminijasto zasnovo. Spomnimo se ,da je vse te spremembe dozivljal prav Rossi ,ki je jasno moral vse to "pozreti " in upati na boljsi jutri ......zal pa Ducati takrat ni bil kos niti stalnosti ,ker je serijsko menjaval tri konepte okvirjev in zadnje nihajne roke .
Night fly
09. 09. 2023 12.53
+2
MM naj si ogleda valovanje mnozice iz celega sveta v Tavulli , v cetrtek ,ko mu je bila izkazana cast in predani kljuci mesta ,. To si mora clovek enostavno zasluziti . Mesto Tavullia je cakalo 27 let ,da Rossiju predajo kljuce res iz zasluzenega razloga in ne za nekaj zmagovitih dirk . Vem da kalimeri zdaj ze izbirajo besede negacije vsega tega ,toda to je dogodek , ki je ze zaokrozil po svetu , in ves navijaski svet motociklizma to spostuje in osebi Rossi izkazuje pritrditev te casti .
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.36
-2
Daj bejz no, kdo pa se uposteva makaronarje, vsi vemo, da jim je IQ bolj nizek, kot pravijo Svabi: "Aussen hui, innen fuj".
blgas12
09. 09. 2023 15.45
+1
Ti doktor? Se ena šala, hvala😆😆💩
Night fly
09. 09. 2023 12.49
+2
Samo navijač 09.09.2023, 12:29:15 -2 8x biti prvak je pa res sramota........... ////////////// navijac ,,,samo navijac ,,,,,,,,,,, ni sramota biti svet .prvak , sramota je kaksen dirkac si , in kako se obnasas do drugih dirkacev . No ,MM si je vse skupaj zapravil ze leta 2015 , ko je ze po dveh letih v GP zacel sanjati svoje prvo mesto na stopnicah vecnih dirkacev , se posebej pa , ko bo Rossiju pokazal kdo je boljsi .......boljsi v cem ? No ,MM je pokazal v cem je "boljsi" , in to ga zdaj poleg resnicnih dobrih vozenj tudi tepe . In ga bo se naprej . Ko enkrat izgubis karizmo ,,,,ta odleti v vesolje za vedno . Tega se najbrz zaveda tudi sam , zato se je po 2015 zacela in pomnozila sezona padcev..........nam,rec , Marko skace je hotel prehiteti nekaj ,kar se ne da prehiteti - nIKOLI .Korektnost in srca pri navijacih .
David Rak
09. 09. 2023 12.44
+3
5 mesto Pedrose je lep primer,da lahko novodobne dirkalnike vozi vsak ki razume delovanje teh motorjev.In dokler je bil Pedrosa pri hondi in je on razvijal motor,je bila honda zmagovalni motor.Pol se je pa začel Markec repenčit in je uničil celotni razvoj in še sam sebe.A zdej bi pa on šel stran?
Samo navijač
09. 09. 2023 13.00
-4
Trg je odprt lahk gre al pa ostane. Honda mu lahko postavi spomenik je dirkač z daleč najvec uspehov za to moštvo.
Night fly
09. 09. 2023 12.42
+1
Zadovoljen sem s to razvrstitvijo kvalifikacij , trije dirkaci ,ki so mi pri srcu po voznji .
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.38
-3
Potem ti nmas pojma, kaj je dirkaska voznja. Revolucioniral jo je Casey Stoner, perfekcioniral pa Marc Marquez. Vsaj dokler je bila Honda kolikor toliko konkurencna. Ko bodo Rossijevim fanticem oduzeli Ducatije, bodo izgubljeni in nic ne bo od "lepe" voznje hahahahah
blgas12
09. 09. 2023 15.38
+3
Perfekcija v pesku. Nehite že z zaljenjem vseh, ki vozijo po asfaltu😉
Night fly
09. 09. 2023 12.41
+3
potrebno je tudi povdariti ,da MM ne more in ne sme racunati na tovarniski sedez bilokaterega mostva . Zato pikira na Gresini , ki bi mu edini dal moznost sedeza . Enkrat so kravatarji ze naredili umazano delo , ko so Malemu markecu dovolili vstop kar v preimer ligo na tovarnisko sedlo Honde ,kar pa drugim ni bilo omogoceno ---mar ne ?!!
Gresini Ducati
09. 09. 2023 14.41
-3
Blesava trditev. Kot da bi bilo novincu lazje voziti takoj na tovarniski masini in pod ogromnim pritiskom. To je bila prej ovira kot prednost. Ampak Markec je ze svojo prvo sezono deklasiral vso svetovno elito v motoGP-ju. Dosezek, ki mu ni primere v svetu motociklizma. Ni zaman najvecji od najvecjih, Agostini, Marquezov najvecji obcudovalec.