Novice

Vsak naslednji Nissan bo izključno električen

Nissan je naslednji med proizvajalci vozil, ki so se odločili, da bodo v Evropi prodajali samo še električno gnane avtomobilske modele. A so šli v načrtih še korak dlje in ne bodo čakali do leta 2035. Vsak njihov nov model bo od zdaj naprej poganjala izključno elektrika.

Ker si bodo prihajajoči modeli sledili v naslednjih letih, to pomeni, da bo Nissan v Evropi najkasneje leta 2030 imel v svoji modelni paleti izključno električno gnane modele. Sprejeli so namreč odločitev, da se ne bodo ozirali na taktiziranje evropskih vlad in bodo raje prehiteli njihove načrte. Kot pravijo pri Nissanu, ni vprašanje če, ampak izključno kdaj.

Makoto Uchida, Nissanov izvršni predsednik, je poudaril, da je električna mobilnost ultimativna rešitev. Več kot milijon kupcev se je že odločilo za to pot in izkusilo Nissanove električne modele, zato vrnitve nazaj ni več. “Nissan bo naredil prehod v polno električno prihodnost v Evropi do leta 2030,” je razkril Uchida na tiskovni konferenci in zbranim novinarjem zaupal, kako podjetje verjame, da je to prava stvar za njihov posel, njihove kupce in za planet.

Devetnajst novih modelov, dva bosta pristala v Evropi

Pri Nissanu sicer niso nadaljevali s podrobnostmi in razkrili, kateri modeli bodo del bližnje prihodnosti. Zaenkrat vemo le, da2023-Nissan-Concept-20-23-track bodo do leta 2030 na ceste pripeljali 19 različnih električnih modelov, vsaj dva pa bosta zapeljala tudi na evropska tla – nova Micra in še en model, ki ga bodo izdelovali v britanski tovarni v Sunderlandu. A načrt je že dodobra dodelan, pri Nissanu se namreč zavedajo, da se bodo morala električna vozila močno poceniti, če jih želijo prodajati v večjih količinah. Razvoj baterij brez kobalta je že dodobra napredoval,  do konca fiskalnega leta 2028 bi zato radi znižali ceno baterij za 65 odstotkov.

Proti koncu desetletja nameravajo lansirati električni avtomobil, ki ga bo poganjala baterija z elektrolitom v trdnem stanju (solid-state). Nissan vidi priložnost ravno tukaj, saj pravijo, da se bodo takrat polnilni časi skrajšali za dve tretjini, cena baterije na kilovatno uro pa naj bi se znižala na 75 dolarjev. Ko bo le-ta padla na 65 dolarjev za kilovatno uro, naj bi bila dosežena cenovna enakost z avtomobilskimi modeli z motorji na notranje zgorevanje.

V Londonu so ob dvajseti obletnici Nissanovega evropskega oblikovnega studia (NDE) predstavili tudi koncept 20-23. Ekipa naj bi dobila nalogo, da oblikuje zabaven električen mestni avtomobil, ki bi ga radi vsak dan vozili po Londonu. Rezultat je kompaktna kombilimuzina s pridihom sveta spletnih dirkalnih iger, ki naj bi napovedovala novo generacijo Micre.

Avtomobilizem.com (Vir: Autonews Europe. Foto: Nissan.)

 

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Popustili pritiskom: Euro 7 potrjen v bistveno blažji obliki
Toyota bo na olimpijske igre v Pariz poslala 500 limuzin Mirai