Dostava hrane in testov

Pri Woltu odslej možno tudi brezplačno testiranje na covid-19

R.T.
4. 2. 2022, 13.46
Posodobljeno: 4. 2. 2022, 13.52
Deli članek:

Ne samo hrana, prek Woltove aplikacije je odslej mogoča tudi »dostava« zdravstvenega osebja, ki vas bo na covid-19 testiralo brezplačno.

Primož Lavre
/

Wolt in podjetje Alfa Estetika sta združila moči, rezultat skupnega projekta pa je novost v Woltovi mobilni aplikaciji, kjer je zdaj mogoče na dom naročiti tudi usposobljeno zdravstveno osebje, ki bo naročnike s hitrimi antigenskimi testi testiralo brezplačno. Testiranje na domu bo potekalo vsak dan, a sprva le med 9. in 16. uro, pri čemer obljubljajo, da bodo uporabniki rezultat hitrega testa prejeli v roku ene ure. Kot so pojasnili, bodo morali uporabniki v aplikaciji oddati prednaročilo za testiranje za točno določen termin, ob tem pa se jim bo izpisal predviden čas prihoda na izbrano lokacijo. Tja bo nato ob dogovorjeni uri prispelo ustrezno opremljeno zdravstveno osebje.

Ob obisku zdravstvenega osebja je treba predložiti veljavno zdravstveno izkaznico in osebni dokument, o rezultatu testiranja pa jih bodo obvestili prek SMS sporočila. Na elektronski naslov bodo lahko ob predhodni registraciji na portalu dozdravnika.si prejeli tudi QR-kodo in potrdilo izvajalca v slovenskem ter angleškem jeziku. V primeru registracije bo sicer možno še hitreje dostopati do izvida.

V načrtu širitev

Sprva bo testiranje na voljo le uporabnikom na območju centra Ljubljane, Šiške in Bežigrada, v načrtu pa imajo tudi širitev na celotno dostavno območje Ljubljane, podaljšanje časa testiranj in v prihodnosti tudi širitev v druga slovenska mesta. Testiranje se bo izvedlo na domu oziroma po želji pred vhodom naročnika. Število tehnikov na terenu bodo sicer tedensko prilagajali glede na povpraševanje.

Kot je pojasnil generalni direktor pri podjetju Wolt Slovenija Clemens Brugger, so s tem »da lahko na Woltu naročiš storitev testiranja na domu, naredili ogromen prvi korak k temu, da lahko uporabniki na Woltu dostopajo do vsega, kar potrebujejo za kakovostno življenje. To je prva, a zelo pomembna, storitev, ki smo jo implementirali. Zakaj ne bi v prihodnosti na Woltu naročili tudi storitev čiščenja, bančne storitve ali pa masaže na domu?«