Matej Kodrič, kreativni direktor nagrajene kampanje, je ob tem dejal, da so ideje črpali iz lanskega izjemnega izbora potencialnih zmagovalcev pred igrami, prav tako pa so se oprli na Olimpijske igre v Tokiu iz leta 1964, kjer je Miro Cerar st. prejel zlato in bronasto medaljo. »Od tu je preskočila iskrica, da smo pri snovanju kampanje poosebili simbolično predajo te zmagovalne miselnosti našega olimpionika - mladi generaciji, z željo, da osvojijo Tokio, pokažejo »kar imajo« in se vrnejo v žarometih zmagoslavja. Zgodba je jasna. Imamo to. Globoko v sebi. V dnk-ju športnikov, navijačev in sponzorjev,« je še povedal Kodrič.
Tako niso spustili priložnosti ustvariti kampanjo za naše olimpijce na igrah v Tokiu. »Mamo to,« kot se bodrilno, v slengu, spodbuja današnja mladina, so Herman & partnerji in Arnoldvuga tako prenesli na olimpijski nivo. »Tako smo v video združili nekdanje zmagovalce, ki svoje znanje in zmagovalno miselnost predajo novi generaciji, ki se podaja v lov za medaljami in olimpijskimi uspehi. V oglas smo prenesli zmagovalno tradicijo in ponos,« je še dodal Kodrič.
Najprej je nastala ideja za TV-oglas, v katerem naši olimpijci v legendarni dvorani Tabor napenjajo mišice, kaplje potu jim tečejo po telesu, osvetljuje jih en sam reflektor. Iz teme nato prikoraka legenda Miro Cerar st., za njim je na steni projekcija njegovega zmagovalnega, zlatega nastopa v Tokiu. Našim olimpijcem preda štafeto ponosa, zmage in upanja. Kako? S kepico. Pest ob pest. Dogajanje čutno spremlja in z vsakim utripom spodbuja tudi avtorska glasba, ki jo je za ta namen ustvaril skladatelj Peter Penko.
Kampanja si je prislužila nagrado Rights holder Award, ki jo že 16. let najuspešnejšim sponzorskim in marketinškim projektom na področju športa na celotni jadranski regiji, podeljuje Sporto Awards.