Novice

BMW uradno potrdil prihod električne serije 7

Kar je bilo moč sklepati na osnovi opaženih prototipov bodoče serije 7, ki ga je gnal baterijsko-električen pogon, je zdaj BMW tudi uradno potrdil. Naslednja generacija serije 7 bo namreč dobila v paleto tudi izključno električno opcijo pogonskega sklopa.

Navkljub, tako BMW, izjemnemu interesu predvsem kitajskega trga in zagotovilu, da bodo obdržali v ponudbi serije 7 najžlahtnejšo motorizacijo V12 vsaj do leta 2023, je vse bolj jasno, da ta preko leta 2023 ne bo preživela. Povedano drugače: najboljše različice v naslednji generaciji serije 7, ki zapelje na trg leta 2023, ne bo gnal žlahten in izjemno zmogljiv dvanajstvaljnik, ampak podobna, če ne celo nekaj »konjev« močnejša kombinacija dveh zmogljivih elektromotorjev.

In to ni samo špekulacija, temveč zagotovilo samega Oliverja Zipseja, vodje upravnega odbora pri BMW-ju. Zipse je namreč na tokratni letni novinarski konferenci zagotovil, da bo najbolje motorizirana serija 7 ravno električna. Zagotovil je tudi, da bo imela s tem bodoča serija 7 skupno štiri različne možnosti pogonskih sklopov, bencinskega, dizelskega, hibridnega in baterijsko-električnega. Zaradi BMW-jeve prilagodljive platforme bodo vse pogonske alternative grajene na eni sami platformi, ki bo imela samo izbranemu pogonskemu sklopu prilagojeno infrastrukturo in spremljajoče elemente.

Ker se je izjava Zipseja na tem mestu končala, dodajmo še, da naj bi ponudili trgu celo dve izpeljanki električne serije 7. Tako imenovano vstopno opcijo modela i7, kot se bo zelo verjetno imenovala, bo gnal pogonski sklop, kot ga bo imel leta 2021 prihajajoči BMW i4. To pomeni dva elektromotorja, vsak vgrajen ob svojem paru koles, skupno sistemsko moč okoli 530 KM in baterijo kapacitete 80 kWh (vgrajene v dno avta). Model čisto na vrhu ponudbe bo zelo verjetno nosil oznako i7S, gnala pa naj bi ga kombinacija elektromotojrev, ki bodo ponujali v uporabo največ okoli 650 KM. Za zadostni doseg bo poskrbela kar 120-kilovaturna baterija, vgrajena ravno tako v dnu avta. Tako motorizirana i7S bo nedvomno pospeševala hitreje do stotice kot današnji M760Li, ki švigne mimo tega mejnika v samo 3,7 sekundah. Največja hitrost bo v osnovi nedvomno omejena na tradicionalnih 250 km/h.

S to najavo je dal BMW jasno vedeti, da bodo v nekaj letih vse svoje modele ponudili trgu tudi v baterijsko-električni izvedbi. Ali sploh oziroma v kakšni meri pa bo trg to opcijo pogona pograbil, bo pokazla čas. Je pa BMW pri tem dal jasno vedeti, da jim njihova prilagodljiva paleta bistveno zmanjšuje občutljivost na morebiten slab odziv trga. Ker bodo lahko na istih linijah izdelovali tako klasično kot tudi sodobno električno gnane različice vseh svojih modelov, pomeni to, da bodo v same proizodne linije prisiljeni investirati bistveno manj kot drugi proizvajalci. Dodatno bodo njihove linije lahko tekle s polno zasedenostjo ne glede na delitev trga med posamezne motorizacije.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: Avtomobilizem.com, BMW.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Maserati bo predstavil strategijo prihodnosti v septembru
Nove podrobnosti evropske verzije Kijinega Sorenta