Slovenija
8041 ogledov

Ne odpirajte teh povezav!

računalnik bančna kartica spletno nakupovanje spletni nakup Profimedia
V zadnjih dneh banke beležijo povečano število lažnih sporočil prek elektronske pošte, ki jih prejemajo njihove stranke.

Članice Združenja bank Slovenije, banke in hranilnice, v zadnjih dneh beležijo povečano število lažnih sporočil prek elektronske pošte, ki jih prejemajo njihove stranke. "V sporočilih se pošiljatelj izdaja kot pošiljatelj banke ali druge zunanje institucije in prejemnike sporočil vodi na lažno spletno stran (npr. skrivajo se za pretvezo, da je kreditna kartica blokirana ali da gre za izboljšanje varnostnih ukrepov) ter od prejemnikov zahteva obvezno potrditev ali aktivacijo z vnosom osebnih in kartičnih podatkov," pojasnjuje Združenje bank Slovenije (ZBS). 

"Tako pridobljene podatke nato zlorabijo za izvajanje nepooblaščenih plačil predvsem na tujih spletnih straneh, in sicer v breme vašega bančnega računa ali plačilne kartice," dodajajo v ZBS.

Več o tem, kakšnih zvijač se poslužujejo spletni goljufi, lahko preberete na spletni strani Varni na internetu.

ZBS opozarja prejemnike sporočil, naj ne klikajo na povezavo v sporočilu, ki ga dobijo prek elektronske pošte ali na mobilni telefon. "Tako sporočilo, ki je uvod v prevaro, je treba takoj zbrisati. Če dvomite v prejeto pošto, ali ste v lažno spletno banko morebiti že vnesli svoje identifikacijske podatke, nemudoma kontaktirajte kontaktni center banke ali svojega osebnega bančnika ter kartico blokirajte," svetujejo v ZBS.

Banke ali hranilnice od svojih strank nikoli ne zahtevajo, da svoje osebne podatke ali podatke o karticah vnašajo v spletne povezave, poslane prek elektronskih ali SMS sporočil. Takšna zahteva je lahko prvi znak, da gre za prevaro. 

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.