Slovenija

Ministrstvo umaknilo soglasje za tožbe glede neprijavljenih shodov

Ljubljana, 02. 06. 2022 20.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ministrstvo za notranje zadeve je umaknilo soglasje za prve tožbe, vložene zoper posameznike, za povrnitev stroškov Policije na neprijavljenih shodih v zadnjih dveh letih, so sporočili z ministrstva. Kot so pojasnili, je nova ministrica za notranje zadeve Tatjana Bobnar s tem sledila stališčem državnega odvetništva, pravne službe ministrstva in varuha človekovih pravic.

Notranje ministrstvo se je pod vodstvom nekdanjega ministra Aleša Hojsa namreč odločilo, da od domnevnih organizatorjev protestnih shodov terja povračilo stroškov policijskega varovanja. Državno odvetništvo je pred koncem lanskega leta vložilo prvo takšno tožbo. Ustavno sodišče pa je medtem presodilo, da so bili vladni odloki o omejitvi gibanja in združevanja zaradi preprečevanja širjenja covida-19 v delu, v katerem so prepovedovali shode, neskladni z ustavo.

Petkovi protesti v Ljubljani
Petkovi protesti v Ljubljani FOTO: Damjan Žibert

Protestnik Jaša Jenull je pred dnevi za medije potrdil, da še vedno prejema finančne kazni zaradi domnevne organizacije protestov. Tretji tožbeni zahtevek Policije je znašal 34.000 evrov. Obenem je vsak teden prejel še množico glob v višini od 500 do 750 evrov.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (244)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

markym77
04. 06. 2022 15.57
Se pravi lahko dtzavljani zahtevamo odškodnino za zaprtje na domu zaradi policijske ure?
DediDPitbul
03. 06. 2022 21.44
SDS pase v opozicijo kot Jelincic na stenge ;)
jutri_pa_res
03. 06. 2022 15.26
-1
Policija je naša, pa tudi tožilstvo in sodišča, naj se ve.
Victoria13
03. 06. 2022 17.35
+1
TV-MindControl
03. 06. 2022 13.32
+5
SDSSovci 75% slovencev vas ne mara. Prišel je čas ko se bote lahko razmnoževali samo med sabo. Še dva kroga in SDSS gre v pozabo
Victoria13
03. 06. 2022 17.34
+2
Do decembra vas ne bo maralo 90% prebivalcev Slovenije.
Victoria13
03. 06. 2022 17.34
+0
Alenka ?en?a
03. 06. 2022 18.57
-2
Haha, le od kod tebi to. SDS obstaja že 30 let, je v ves čas v parlamentu. Še katera stranka? Vsaj nastopajo, komunisti pa večino iz ozadja, potuhnjeno, tako kot jih je Tito naučil
ROMELS
03. 06. 2022 11.26
-7
To je kriminalno dejanje nove vlade povezano z javno korupcijo. Kriminalcem je dala vedeti, da se kršitve zakonov splača.
SDS_je_poden
03. 06. 2022 11.31
+6
Ne, to je edino pravilno. Mirni protestniki niso kriminalci. Je pa kriminalec Jufka.
ROMELS
03. 06. 2022 11.40
-4
Vsak, ki krši "zakone" je kriminalec, tak ali drugačen. Tile, ki so kršili zakone so kriminalci, ker bomo za njihova "kriminalna" početja morali plačevati davkoplačevalci.
TV-MindControl
03. 06. 2022 13.27
+4
Kakšne zakome so pa kršili? Nisem vedel, da je protestiranje in nestrinjanje z delovanjem vlade protizakonito? Ne vem sprašujem za prijatelja
TV-MindControl
03. 06. 2022 13.30
-1
SDS_je_poden
03. 06. 2022 13.31
+1
ROMELS: Odlok, ki je prepovedoval javno zbiranje NI ZAKON!
Alenka ?en?a
03. 06. 2022 18.58
+1
Ali so mirni protestniki poškodovali fasado parlamenta....
Alenka ?en?a
03. 06. 2022 18.59
-1
brigi se zase pa boš imel celo življenje dovolj dela. Ne pa da se zgovarjaš na prijatelja.
SDS_je_poden
03. 06. 2022 11.06
+10
Desničarjem bo enkrat treba narisat (prosto po Žanu Mahniču), da na volitvah volijo politične stranke in ne monarha z absolutno oblastjo. Jufka je prevzel vlado, ker je prejšnja razpadla. Do vsem je vse ok. Ampak vladanje na podlagi odlokov ni higienično. To vam je povedalo tudi US. Pa tudi ti odloki ne morejo biti NAD zakoni. Ustava je vrhovni akt, sledijo zakoni in podzakonski akti... potem pridejo odloki. V ustavi lepo piše, v 42. členu, da je VSAKEMU zagotovljena pravica do protesta. Piše tudi, da se to pravico lahko omeji v primeru širjenja nalezljivih bolezni, AMPAK to je treba uredit z zakonom, NE PA Z ODLOKOM.
sl55
03. 06. 2022 10.35
+2
SDS JE PODEN TIEN OPRANOGLAVI MALINOVEC.
Jože Stari?
03. 06. 2022 10.40
-2
da boš ti dosegel poden bo potrebno kar nekaj truda. si namreč poden od podna!
SDS_je_poden
03. 06. 2022 11.01
+7
Joža... dej raje se kakšni Micki posveti, politika ni zate.
SDS_je_poden
03. 06. 2022 11.07
+6
Marjan Podlogar 1
03. 06. 2022 15.29
+3
Težko je prebrati bolj primitivne komentarje.
sl55
03. 06. 2022 10.27
-2
USTANAVJAMO STRANKO PREBUJENA SLOVENIJA.
Ici
03. 06. 2022 10.23
-6
Zgodba o Jenullu... Vrhovni državni tožilec s kazenskega oddelka Hinko Jenull ima, kot kaže, pod streho kar dva potencialna delikventa. Njegov sin Jaša Jenull je namreč glavni pobudnik nelegalnih protivladnih protestov, ob tem pa ni pozabljena niti zgodba o nekdanji dolgoletni direktorici občinske uprave MOL Jožki Hegler, ki se je zaradi suma zlorabe položaja že znašla v preiskavi NPU. Gre sicer za tesno sodelavko Zorana Jankovića, ki je med drugim nad zaposlenimi izvajala prefinjen psihološki teror.
SDS_je_poden
03. 06. 2022 10.57
+5
Dej napiši še zgodbo o Jufki... od leta 91 dalje, če upaš...
TV-MindControl
03. 06. 2022 13.28
+1
Nelegalni protesti proti vladi ahahahhaahahah ha ha
proofreader
03. 06. 2022 09.06
-4
Jenull bo vrnil denar, ki ga je zbiral za kazni?
Victoria13
03. 06. 2022 09.10
-1
SDS_je_poden
03. 06. 2022 09.12
+4
Pa veš, koliko denarja je zbral? Kaj pa, če ga bo podaril v humanitarne namene?
SDS_je_poden
03. 06. 2022 09.33
+6
Še bolje bi bilo, če bi ga podaril žrtvam pravnega barbarstva in nasilja prejšnje vlade.
proofreader
03. 06. 2022 09.01
+2
Neprijavljeni, ilegalni protesti.
SDS_je_poden
03. 06. 2022 09.02
+5
Za spontane shode si že slišal? V demokraciji ni noben protest ilegalen.
Victoria13
03. 06. 2022 09.07
-5
Niso bili spontani ampak dobro načrtovani in plačani...Zakaj pa zdaj ni nobenih protestov? Ker so zdaj na oblasti tisti, ki so to organizirali.
SDS_je_poden
03. 06. 2022 09.11
+4
Victoria13: Kot prvo ali imaš dokaze o plačanih protestih? Če nimaš, potem je to navaden spin z desne strani. Kot drugo trenutna vlada se je komaj sestavila. Ne vemo, kako bo delala. Proti čemu naj se protestira?
Victoria13
03. 06. 2022 09.16
-5
Sem imela priložnost spremljat tele vaše mirne proteste iz prve vrste....sovražni, nasilno nastrojeni, večinoma pripadniki socialnih transferjev, tujci...z Metelkove. Kakšno nagrado ste dobili in obljube pa veste vi in mi.
SDS_je_poden
03. 06. 2022 09.37
+4
Victoria13: Lepo, da si bila na protestih, torej se tudi ti nisi strinjala z načinom vodenja prejšnje vlade. Jest namreč nisem bil niti na enem, ampak to ne pomeni, da se strinjam z vlado. Napiši, kakšno nagrado so dobili, če praviš, da veš... Pa podpri to z dokazi prosim.
Victoria13
03. 06. 2022 10.01
-2
Ogled divjanja je bil možen skozi okno...prejšna vlada je še preveč delala v rokavicah!
Victoria13
03. 06. 2022 10.03
-5
Že vaš vzevek ,,SDS_je_poden" pove dovolj...žaljiv in sovražen.
Ici
03. 06. 2022 10.18
-3
Ko boš naslednjič priredil večji piknik in bodo tvoji "gosti" miroljubno zaprli okoliške ceste, povej to Policiji, da ti ne potrebuješ nobenih dokumentov, ker ste se samoiniciativno zbrali. 😉😊😊😊
matt82
03. 06. 2022 10.30
-4
To je res, ampak glede na razmere in kako je bilo po vsem svetu pa je bilo prepovedano!!!
matt82
03. 06. 2022 10.31
-5
Victoria, čisto pravilno si povedala!!!!!
SDS_je_poden
03. 06. 2022 10.59
+4
Ici... če bom priredil piknik, potem bom tudi organizator tega dogodka... a se strinjava? Torej bom prevzel odgovornost. Protesti proti vladi so p lahko spontani. SPONTANI. Greš pred vlado stat z napisom, pa te nihče ni pozval k temu. Razumeš razliko?
SDS_je_poden
03. 06. 2022 11.01
+4
Victoria13: Moj vzdevek je tak, kot sem si ga sam postavil in odraža moje mnenje. Dve leti sem imel na oblasi vlado, ki je bila žaljiva, razdiralna, ki je zapirala ljudi na občine, pisala kazni, ko je kdo želel na javni površini pojesti sendvič.... Verjemite mi, ta vzdevek je še precej mil, napram mojemu mišljenju o tej stranki in njenemu vodji.
MeaParvitas
03. 06. 2022 11.22
+4
SDS je ves čas vladanja (i)legalno počel nelegalne stvari...
Gram
03. 06. 2022 16.26
-1
SDS_je_poden
03. 06. 2022 08.37
+4
Člen 49 - Načeli zakonitosti in sorazmernosti kaznivih dejanj in kazni 1. Nihče ne sme biti obsojen za dejanje, izvršeno s storitvijo ali opustitvijo, ki v času, ko je bilo storjeno, po nacionalnem ali mednarodnem pravu ni bilo določeno kot kaznivo dejanje. Prav tako se ne sme izreči strožja kazen od tiste, ki jo je bilo mogoče izreči v času, ko je bilo kaznivo dejanje storjeno. Če je bila v času po storitvi dejanja z zakonom predpisana milejša kazen, se uporabi ta. 2. Ta člen ne izključuje sojenja in kaznovanja osebe zaradi storitve ali opustitve dejanja, ki je bilo v času, ko je bilo storjeno, kaznivo po splošnih načelih, ki jih priznava skupnost narodov. 3. Kazen ne sme biti nesorazmerna s kaznivim dejanjem. Tisti, ki zagovarjate ta finančni pogrom nad Jenullom..... a razumete to, kar sem vam zgoraj prilepil? Predvsem tretjo točko?
GavinM
03. 06. 2022 08.35
-1
Bobnarjevo v naslednji rošadi ko pade vlada...totalno povozit..tako da tudi snežilka ne bo v tacnu
SDS_je_poden
03. 06. 2022 08.37
+1
Totalno se bo povozilo Jufko.... no, sej so ga že.
Ici
03. 06. 2022 08.33
+3
To več kot očitno pomeni, da če si v Sloveniji "naš", zate zakoni ne veljajo. Če ne drugače, se zakoni razveljavijo za nazaj. In mi govorimo o pravni državi. Grooozno.
SDS_je_poden
03. 06. 2022 08.34
+0
Zakon je zakon, odlok je pa odlok. To ni isto. Nobene stvari prejšnja vlada NI zakonsko urejala. Ampak to je že višja matematika za osnovnošolsko izobražene.
Victoria13
03. 06. 2022 09.23
-4
Za sprejetje zakonov ni bilo časa...zato so bili odloki, ki pa jih je US pridno zavračalo. Saj se bo zgodba ponovila pa, da vidimo kako bo US odločilo, ko bo to delala zdajšnja vlada...
SDS_je_poden
03. 06. 2022 09.39
+2
Victoria13: Ne zavajat. Če se je PV imel čas kregat z vsemi po twitterju, potem je imel čas tudi, da bi pripravil zakonsko podlago za ukrepe. Večji problem bi bil v tem, da te zakoni ne bi šli čez parlament, ker ne bi dobili dovolj podpore. Če bi jo že na prvem glasovanju, bi državni svet izglasoval veto, potem bi pa Jufki že zmanjkalo glasov na drugem glasovanju. Zato je raje vladal z odloki. Odlok pa NI zakon! To vam je povedalo US.
Victoria13
03. 06. 2022 17.31
+0
V glavnem škoda besed za levičarje. Posod po svetu so bili ukrepi taki in drugačni in Janševi so bili v zlati sredini...malo bi bilo potrebno pogledat čez plot, prebrat kakšne tuje medije in ne slepo verjet, kar se govori in piše pri nas...v glavnem kot narod ste dokazali, da ste egoisti, ki mislite samo na to, da je vam lepo...
Iqos
03. 06. 2022 08.29
+6
Spet se Snežko in njegova firma Bosna reklamira na tem portalu. Od kje denar za reklamo ??????
Victoria13
03. 06. 2022 09.09
-4
Od levih sigurni ne, ker vas je potrebno skoz financirat.
Franci123
03. 06. 2022 08.27
+1
Na vem zakaj se v našem društvu za vsak pohod, prireditev itd jajcamo na upravni enoti.. Naslednjič samo festo naredimo, ko pride kazen pa pokličemo Jenullčka na pomoč.. Olee
SDS_je_poden
03. 06. 2022 08.41
+0
Pohod, prireditev NI spontan dogodek. Protestni shodi so lahko organizirani (to je tisto, ko vas Jufka in falanga z avtobusi in sendviči vozijo v Ljubljano) ali pa so SPONTANI. Spontani shodi NISO prepovedani.
proofreader
03. 06. 2022 09.02
-4
Saj bodo spontani pohodi in veselice. Bodo prihranili na varovanju, če bo za to sedaj skrbela policija.
SDS_je_poden
03. 06. 2022 09.13
+2
proofreader: Imaš težave pri razumevanju, kaj je shod in kaj je veselica.
najboljsa24
03. 06. 2022 08.25
+2
no, to so zelo nespametne poteze. borimo realni, tudi na "desni strani" se gotovo najde par tisoč ljudi s preveč časa in prevročimi glavami, željnih "dogodivščin"...
najboljsa24
03. 06. 2022 08.26
+0
pa verjemite...veliko bi bilo tudi istih fac kot na lanskih protestih...
Paskakvali
03. 06. 2022 08.28
+4
MeaParvitas
03. 06. 2022 11.26
+2
...večinona gre za najemnike, plačance...:))
najboljsa24
03. 06. 2022 08.21
+2
Torej peš in s kolesi je možno v Sloveniji brez posledic ovirat promer, ogrožat ljudi in lastnino-ok. Kaj pa z avtomobilom? tudi ne bomo več kaznovani, če bomo ogrožali ljudi in ovirali promet? Lahko sedaj v LJ kjerkoli parkiram in ne bom kaznovana? če ne, bi rekla, da gre za diskriminacijo avtomobilistov.
SDS_je_poden
03. 06. 2022 08.42
+1
Ti praviš, da imaš SP. Če tako logiko uporabljaš tudi pri poslovanju... a sploh napraskaš za prispevke za čez mesec?
HeavyDxxx
03. 06. 2022 08.11
+12
Torej lahko se uprizarja bolj ali manj nasilen puč, se dela norca iz Slovenije, Slovenske vlade, Slovenskega premierja, Slovenske policije in se ti ne zgodi nič?
lotkolba
03. 06. 2022 08.17
+5
silvo.uzmah
03. 06. 2022 08.10
+15
Tore je v SLO vse dovoljeno, in če je dovoljeno protestnikom blokirat ceste in promet, ulice, vse brez dovoljenj, potem tudi ne rabimo dovoljenj od UE za organizacijo gasilskih veselic, koncertov, nenazadnje tudi raznih pohodov po občinah, športnih prireditev in podobno, super odlična vest. Če je enemu dovoljeno vse, zakaj bi bil ta izjema.
lotkolba
03. 06. 2022 08.19
+0
res je, zato pa ga je treba zdaj zapret. Ce je premier vlade, se ne pomeni, da lahko pocne kar zeli. Hvalabogu, da smo ga zdaj volilci izstrelili nazaj v klet na Trstenjakovi