Foto: Marjan Hren/Fotogalerija Stolp
Foto: Marjan Hren/Fotogalerija Stolp

Hrena, ki se v svojem fotografskem delu ves čas navdušuje nad makrofotografijo, je tokrat pritegnila estetika kapljice, Pravi, da so ga prevzele kapljice v vseh barvah in oblikah.

Foto: Fotogalerija Stolp
Foto: Fotogalerija Stolp

"Te fotografije so nastale skozi prav poseben postopek, in sicer po shemi 'one drop from above' in 'one drop from below'. Za ta tehnično izjemno dovršen proces je potrebnih kar nekaj komponent pod pritiskom, ki potovanju barve omogočajo prehod iz stanja preproste tekočine v umetnost. Za nastajanje takšnih dimenzij fotograf uporablja predvsem vodo, pomešano z drugimi snovmi, kot so želirno sredstvo, akrilna barva, tekoče čistilo ali sredstvo za mehčanje vode, ki pripomorejo k ustvarjanju teh vodnih skulptur. Pomembno pri mešanju je to, da se doseže pravo razmerje komponent,” je ob razstavi zapisala Rebeka Tašič.

Fotografije za razstavo so izbirali na podlagi tako barve kot oblike, saj sam fotograf pravi, da je pri delu včasih najprej izstopala oblika ter nato barva ali pa ravno obratno, včasih pa so nastale tudi fotografije, ki puščajo domišljiji popolnoma prosto pot.

"Kaplja oziroma kapljica je po definiciji zelo majhna količina vode v obliki kroglice. Marjan Hren to vsakdanjo definicijo popelje v unikatne dimenzije. V bežnem trenutku, v blisku fleša nam skozi svoje fotografije predstavi svet, ki ga v vsakdanjem življenju morda jemljemo za samoumevnega, ter ga postavi na razgiban, privlačen in predvsem fascinantno raven umetnine," še piše Rebeka Tašič.

Marjan Hren, rojen leta 1965 v Celju, je po poklicu kuhar. Fotografija ga je pritegnila v 80. letih, ko je poprijel za prvi fotoaparat in se navdušil nad fotografijo skozi priložene makro obročke fotoaparata.

Zaradi epidemičnih razmer ne bo uradnega odprtja razstave.