BMW X1
Tudi novi X1 že na slovenskih cestah
Čisto novi X1 se predstavlja z novo podobo z nekoliko bolj ostrimi linijami. Na voljo je z bencinski in dizelskimi motorji, kot priključni hibrid ter prvič tudi kot popolnoma električni iX1. Osnovni model stane 40.500 evrov, za iX1 je treba odšteti 53.850 evrov.
Četrtek, 1. december 2022
BMW X1 tretje generacije je zasnovan na platformi FAAR, na kateri sloni tudi model serije 2 active tourer, s katerim si deli velik del tehnike. V primerjavi s predhodnikom je zrasel v vse smeri, pri čemer velja omeniti zlasti, da se je potegnil za pet centimetrov v dolžino ter pridobil tudi dobra dva centimetra v medosju.
Notranjost povzema zasnovo iz active tourerja, kar pomeni armaturno ploščo z veliko ukrivljeno površino z dvema zaslonoma, uporabniškim vmesnikom osme generacije ter novim načinom upravljanja, ki žal ne vključuje več sistema s praktičnim vrtljivim gumbom.
Dodatni centimetri v medosju prinašajo več prostora v drugi vrsti, praktičnost pa povečujejo opcijski vzdolžno pomični zadnji sedeži (za 13 centimetrov). Prtljažnik pri modelu X1 meri od 540 do 1.600 litrov, pri električnem iX1 pa od 490 do 1.495 litrov.
Motorna paleta vključuje tri bencinske, tri dizelske in dve priključnohibridni različici z razponom moči od 100 do 240 kilovatov (od 136 do 326 KM) ter električni model iX1, ki zmore 230 kilovatov (313 KM). Slednji obljublja do 440 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP.
Cene različic s klasičnimi in priključnohibridnimi pogonskimi sklopi se gibljejo od 40.500 do 48.700 evrov, medtem ko je treba za iX1 odšteti 53.850 evrov.
Več o novem X1 z njegovo pestro ponudbo različic pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 281-282).