Študenti VSŠ Brežice obiskali podjetje Reklame Žarn

16.11.2022 | 12:00

  Študenti VSŠ Brežice – smer ekonomist pred podjetjem Reklame Žarn v Brežicah

  Študenti VSŠ Brežice – smer ekonomist pred podjetjem Reklame Žarn v Brežicah

Izvršna direktorica podjetja Tamara Žarn med predstavitvijo podjetja  študentom

Izvršna direktorica podjetja Tamara Žarn med predstavitvijo podjetja študentom

Študenti VSŠ Brežice obiskali podjetje Reklame Žarn
Študenti VSŠ Brežice obiskali podjetje Reklame Žarn
Študenti VSŠ Brežice obiskali podjetje Reklame Žarn

Dopoldne, 9. novembra 2022, smo študenti Višje strokovne šole Brežice v okviru predmeta nabava s svojo profesorico mag. Metko Galič obiskali zelo uspešno podjetje Reklame Žarn iz Brežic.

To je družinsko podjetje, ki posluje že od leta 1999 in ima čez 20 zaposlenih. Lastnik podjetja je ustanovitelj Franci Žarn, izvršna direktorica pa njegova hčerka Tamara Žarn. Franci Žarn je s to dejavnostjo pričel leta 1999 v delavnici svojega očeta, leta 2009 pa se je podjetje preselilo v nove poslovne prostore in od takrat naprej je podjetje bistveno zraslo. Trenutna rast podjetja znaša kar 30 %, kar jih uvršča med najbolj uspešne gazele.

Kot pravi sama izvršna direktorica, podjetje ni niti storitveno niti proizvodno usmerjeno, temveč dela nekako oboje. Podjetje ima več oddelkov, kot so oddelek za proizvodnjo, oddelek za komercialo, oddelek za grafiko, oddelek za tehnološki razvoj itd.

Podjetje sodeluje z zelo priznanimi strankami, kot so NLB, Samsung, Triglav, Coca Cola in tako dalje. Njihove zaloge se obrnejo v petih tednih, kar je zelo dobro za njihovo branžo. Material uvažajo tudi iz tujine, in sicer iz Belgije, iz Koreje in iz Hrvaške, večinoma pa nabavljajo v Sloveniji zaradi logističnih oziroma časovnih prednosti. V svoji branži sodi podjetje med najmočnejše na tem območju Evrope. Cilj podjetje je še povečati izvoz.

Njihova proizvodnja ima na voljo sodobne stroje, med katerimi so tudi ekološki stroji in UV tehnologija ter digitalni tisk. Na vsaka štiri leta morajo posodobiti opremo, zato morajo zastarele stroje nadomestiti in nabaviti novejše. Planiranje proizvodnje je zelo kompleksno, saj vsebuje veliko procesov in različnih dobaviteljev. Med proizvedenimi izdelki najdemo tudi mape, stojnice in tudi raznorazne shrambe za baterije in orodja. Njihova nabava, kolikor nam je direktorica povedala, je šolski primer »just-in-time« načina. Imajo pa drugače pet ključnih dobaviteljev, s katerimi se letno dogovarjajo za rabate in so z njimi v dobrih odnosih.

Pri vseh delovnih nalogah so pozorni na to, da imajo vsaj dva zaposlena, ki se po potrebi menjata oz. nadomeščata. Poleg tega, da podjetje posluje mednarodno, jih tako pandemična kot tudi energetska kriza nista tako hudo prizadeli kot nekatere druge, saj je energija ena od nižjih postavk v stroških.

Predstavitev podjetja je bila zanimiva, poleg tega pa želim dodati, da imajo zelo lepo in zanimivo poslovno stavbo in dobro povezane poslovne prostore. Na koncu nam je direktorica ponudila manjša darilca. Za ogled in predstavitev smo podjetju zelo hvaležni in upamo, da bomo morda tudi sami postali del njihove ekipe kot študenti na praksi ali kasnejši sodelavci.

Jurij Valenčak, študent 2. letnika VSŠ programa ekonomist
Foto: mag. Metka Galič

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava