Avtomobilska industrija se s pomanjkanjem čipov sooča že več mesecev, do kdaj bo ta težava trajala, pa še ni jasno. Po svetu tudi ni velikih zalog polprevodnikov, povečanje njihove proizvodnje, kar je proizvajalce čipov že stalo milijarde, pa bo dolg proces.

Za avtomobilsko industrijo pomanjkanje delov pomeni, da pogosto ne morejo dokončati naročenih vozil, čeprav proizvajalci avtomobilov lahko proizvodni primanjkljaj delno uravnovešajo z dražjimi cenami vozil.

Vendar pa se podjetja, ki oskrbujejo proizvajalce avtomobilov, soočajo s še težjimi razmeri. Njihovi prihodki so namreč odvisni od obsega proizvodnje proizvajalcev avtomobilov, opozarja Marcus Kleinfeld iz Alixpartners.

Nemška družba Hella, specializirana za izdelavo luči in elektronike, je zaradi zmanjšane proizvodnje avtomobilov že znižala svojo poslovno napoved.

Po podatkih Alixpartnersa bodo v avtomobilski industriji letos verjetno izdelali 7,7 milijona manj vozil, kar je skoraj dvakrat več od prvotnih napovedi.