Novice

Toyotin radikalni električni športni terenec

Japonski mobilnostni salon je le odprl svoja vrata in Toyota je tam razkrila svoj novi radikalni električni koncept FT-3e.

FT-3e je atraktiven koncept, ki privablja poglede z ostrimi linijami in izrazitim svetlobnim podpisom. Sprednji del namreč vključuje le širok svetlobni trak ter z njim povezana majhna, pokončno postavljena žarometa v tehniki LED. Zaradi zaprte maske hladilnika je jasno, da koncept poganja električni pogon.

Na zaslonu v vratih je izpisan odstotek napolnjenosti baterije

Tudi streha je s svojimi zakrilci vse prej kot dolgočasna, koncept pa krasijo še skrite vratne kljuke in stebriček, obarvan v črno barvo, kar še poudari dolžino vozila. Odrezan zadek krasi široka svetlobna linija, ki se razteza skoraj do zadnjih vrat. Da je koncept še nekoliko bolj poseben, so pri Toyoti na sprednjih vratih vgradili zunanji zaslon, na katerem se izpisujeta napolnjenost baterije v odstotkih in temperatura v potniški kabini.

Pri Toyoti so bili ob razkritju koncepta precej skrivnostni. Pravzaprav ne vemo nič o električnem pogonu, niti o vrsti baterije, ki sohttps___www.carscoops.com_wp-content_uploads_2023_10_Toyota-FT3e-Concept-EV-13_resize-1024x669 jo uporabili. Japonci sicer razvijajo novo generacijo litij-ionske baterije, ki bo ponujala do 800 kilometrov dosega, njena proizvodnja pa naj bi bila 10 odstotkov cenejša v primerjavi z zdajšnjimi baterijami. Obenem bodo znižali višino baterijskega paketa: trenutno je pri BZ4x visok 15 centimetrov, pri novi generaciji električnih modelov pa bo znižan na 12 centimetrov. S tem bodo pridobili več prostora v notranjosti. Če ravno pišemo o notranjosti, lahko povemo, da FT-3e znotraj krasijo trije digitalni zasloni, elegantna osrednja konzola in lično oblikovan volanski obroč.

Koncept je sicer dolg točno 5,3 metra, je 2,2 metra širok in 1,7 metra visok. S 3,3 metra je medosna razdalja naravnost gromozanska, njeno dolžino pa zaradi namenske in močno prilagodljive nove arhitekture poljubno prilagajajo velikosti avtomobila. Skupaj z arhitekturo prihaja tudi nova programska oprema, ki omogoča posodabljanje na daljavo, boljši programski izkoristek baterije in celotnega pogonskega sklopa ter novo zasnovo zabave v potniški kabini. Tudi v tem primeru so bili pri Toyoti skrivnostni in niso razkrili več oprijemljivih informacij.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Toyota.)

Mnenja uporabnikov

1 komentar za "Toyotin radikalni električni športni terenec"


xxl
6 meseci 21 dni nazaj

Huda. Sploh se mi ne zdi tako velika. To bo nedosegljivo zame.

 
Nakup rabljenega električnega avtomobila: kakšno je stanje baterije?
Napoved nove Mazde MX-5: rotacijski motor za svobodo in dodatno moč