Novice

Citroën C5 Aircross z novo pogonsko izvedenko

Francoska znamka nadaljuje z elektrifikacijo svoje flote, ki križancu C5 Aircross prinaša nov pogonski sklop s tehnologijo blagega hibrida.

Pri Citroënu so križancu C5 Aircross namenili elektrificiran pogonski sklop, ki sicer ni popolna novost pri znamkah pod okriljem Stellantisa, saj so ga v začetku letošnjega leta že predstavili v modelih Peugeot 3008 in 5008.

Citroën C5 Aircross pridobiva kombinacijo 1,2-litrskega bencinskega trivaljnikam ki deluje v Millerjevem ciklu, in 48-voltnega električnega motorja. Ta je, skupaj z inverterjem in krmilno enoto, nameščen v ohišju novega 6-stopenjskega samodejnega menjalnika z dvema sklopkama. Dodaja 21 kW (29 KM) moči in 55 Nm navora, napaja pa se iz 48-voltne baterije kapacitete 432 Wh, ki je nameščena pod voznikovim sedežem. Skupna moč blago-hibridnega pogonskega sklopa znaša 100 kW (136 KM) ob 230 Nm navora, ob močnejših pospeševanjih pa električni motor za kratek čas lahko prispeva še dodatnih 9 kW (12 KM).

Nov pogonski sklop ne prinaša večjih sprememb videza zunanjosti in notranjosti v primerjavi z obstoječimi modeli, da gre za elektrificirano različico bo razvidno le iz nekoliko spremenjene grafike digitalne instrumentne plošče, ki se bo ob brezemisijski vožnji obarvala v modro.

Pri Citroënu obljubljajo liter nižjo porabo na prevoženih 100 kilometrov v primerjavi z običajnim bencinskim motorjem brez električne podpore – v povprečju naj bi dosegli 15-odstotni prihranek emisij CO2. Ta se lahko v primeru mestne vožnje poveča tudi do 30 odstotkov, pri Citroënu pa trdijo, da bi lahko vsaj polovica mestnih voženj potekala brez emisij. Pogonski sklop je skladen s standardom Euro 6.4, po normativih mešanega cikla WLTP pa naj izpusti ne bi presegali 129 g ogljikovega dioksida na prevožen kilometer.

Pri francoski znamki najavljajo bližnji pričetek prodaje modela Citroën C5 Aircross Hybrid 136 ë-DCS6, prve dobave pa obljubljajo v drugi polovici letošnjega leta.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: Citroën.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Marc Fetzer: V naše avtomobile vnašamo identiteto znamke Opel
Pregrešno dragih 333 Golfov s 333 “konji”