Avto.info

Toyota GR supra

Supra je zopet postala sinonim za vozniška nebesa

Odkar je Toyota v svoj prodajni program ponovno uvrstila model supra, so ljubitelji prvinskih vozniških užitkov zahtevali tudi izvedbo z ročnim menjalnikom. Sedaj so jo končno dobili!

Petek, 29. april 2022

Toyota GR supra je prav gotovo ena izmed največjih japonskih športnih avtomobilskih ikon, zato so bili dvomi o novi generaciji brez ročnega menjalnika popolnoma upravičeni. Pri Toyoti so nezadovoljstvo ne prav skromno majhnega kroga ljubiteljev avtomobilizma očitno uslišali in tri leta po predstavitvi supri le namenili tudi ročni menjalnik.

Ker gre za dodatek, ki ustreza predvsem športno nastrojenim uporabnikom, je jasno, da so ga ponudili le v kombinaciji s trilitrskim šestvaljnikom, ki ponuja moč 250 kW (340 KM). Dvolitrski štirivaljnik s skromnejšimi 190 kW (258 KM) ostaja zvest le 8-stopenjski avtomatiki, ki je, tako kot oba motorja, izdelek iz nemškega BMW-ja. Za novi menjalnik pravijo, da so ga temeljito predelali in prilagodili potrebam supre, kar pomeni, da gre očitno za zunanji izdelek, verjetno znamke ZF. Kakorkoli, gre za t.i. inteligentni menjalnik, kar pomeni, da med prestavljanjem vozniku nekoliko pomaga z uravnavanjem ravno pravega navora za čim hitrejše in gladko prestavljanje.

Ne le pod motornim pokrovom, ampak tudi v kabini je bilo treba zavihati rokave in predelati sredinsko konzolo. Položaj ročice samodejnega menjalnika namreč ni bil primeren tudi za ročnega, ki zahteva več manevrskega prostora. Težava je bila predvsem v premajhni razdalji med ročico in gumbi za upravljanje klimatske naprave.

Ročni menjalnik ima dodatno prednost v manjši masi (21,8 kilograma skupaj z novimi 19-palčnimi platišči), poleg tega pa so pri posebni različici »lightwight« dodatne prihranke pri masi zagotovili z lažjimi sedeži in avdio sistemom. Vsega skupaj je tako najlažja izvedba supre shujšala za skoraj 40 kilogramov.

Z mislijo na še bolj vrhunske in pristne vozne lastnosti so inženirji dodelali praktično vse komponente GR supre, vključno z vzmetenjem, krmiljenjem, zavorami ter vozno elektroniko.

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.