Foto: PNZ
Foto: PNZ

Opozarjata, da je čas gradnje te hitre ceste ključen za razvoj regije. Predlagajo sklic seje odbora za izgradnjo tretje razvojne osi.

Kot so zapisali v skupnem sporočilu, je koroško gospodarstvo izrazito izvozno naravnano in se vsakodnevno srečuje s problematiko cestne infrastrukture. "Samo iz enega izmed največjih podjetij na Koroškem letno odpelje preko 9000 tovornih vozil. Infrastruktura je osnovni pogoj za razvoj naše regije in nadaljnja vlaganja. Čas izgradnje hitre ceste na Koroško pa je ključnega pomena, saj so od te prometnice odvisne naložbe za prihodnji razvoj koroškega gospodarstva," so zapisali.

S kritičnimi cestnimi povezavami se vsakodnevno spopadajo vsi prebivalci naše regije, kar pospešuje odtok zlasti mladih v osrednji, razvitejši del države in žal tudi čez mejo. "Dotrajane in slabo pretočne ceste povečujejo možnosti prometnih nesreč ter zmanjšujejo kakovostno mobilnost prebivalstva tako znotraj kot tudi zunaj regije," so poudarili.

Poziv k seji odbora za izgradnjo tretje razvojne osi pri svetu koroške regije

Sorodna novica Dokončanje tretje razvojne osi bi se neuradno lahko zamaknilo še za dve leti

Zadnje novice o zamikih pri gradnji so prejeli prek medijev, zato svetu koroške regije predlagajo, da v najkrajšem času skliče sejo odbora za izgradnjo tretje razvojne osi, v katerem sodelujejo tudi predstavniki iniciative Hoč'mo cesto in gospodarstva. S takšnim sodelovanjem so v preteklosti že dosegali pomembne premike pri projektu tretje razvojne osi, so navedli.

Da se gradnja severnega dela tretje razvojne osi, od avtoceste A1 pri Šentrupertu do Slovenj Gradca, zamika, je v torek po sestanku s predstavniki Darsa in župani nekaterih občin, prek katerih teče projekt, sporočila infrastrukturna ministrica Alenka Bratušek. Nova časovnica naj bi bila znana aprila.

Zaradi zamika so v poslanski skupini SDS v četrtek zahtevali sklic nujne seje pristojnega odbora DZ-ja, na kateri bi od ministrstva zahtevali časovnico. Ob tem so opozorili, da tudi na južnem delu tretje razvoje osi, od Novega mesta do Bele krajine, še ni gradbenega dovoljenja za prvi dve etapi, saj je zadeva v ponovnem postopku na pristojnem ministrstvu.