V Luki Koper rešujejo težave pri prehodu na nov informacijski sistem

V Luki Koper so med prazniki opravili prehod na novo informacijsko platformo Edifact center 2 za področje kontejnerskega terminala. Kot so priznali, se po zagonu novega sistema soočajo z določenimi težavami, ki pa jih sproti rešujejo. V kratkem je pričakovati odpravo vseh težav, v pristanišču pa medtem delajo dalje.

 Foto: Zdravko Primožič/FPA
Foto: Zdravko Primožič/FPA

KOPER > Pred dnevi je časnik Finance poročal, da nova platforma, ki partnerjem omogoča vpogled v to, kje se nahajajo njihovi kontejnerji, ne deluje, zaradi česar špediterji ne dobijo potrebne potrditve, da bi lahko napovedali prihod vozil na oddajo ali prevzem kontejnerjev v Luki.

Posledično naj bi v Luki Koper zadnje dni delali upočasnjeno, tovornjaki pa naj bi stali, je, sklicujoč se na sogovornike iz panoge, še navajal časnik.

V Luki Koper so potrdili, da so med prazniki opravili prehod na novo platformo Edifact center 2 za področje kontejnerskega terminala

"Gre za kompleksen, vendar potreben prehod na nov sistem. Kljub večmesečnim in obsežnim pripravam, izobraževanjem in usklajevanjem s pristaniško skupnostjo se po zagonu novega sistema soočamo z določenimi težavami, ki jih sproti rešujemo," so dodali v Kopru.

V ta namen so angažirali vse razpoložljive resurse ter uporabnikom nudijo pomoč pri rokovanju z novim sistemom. Poleg tega so se v dogovoru s predstavniki lokalne pristaniške skupnosti dogovorili o prioritetah za vzpostavitev nemotenega izvajanja pristaniških storitev predvidoma do konca tega tedna.

Kot so danes za STA dodatno pojasnili v Luki, stanje še ni brezhibno, vendar težave sproti rešujejo. Pristanišče dela, v kratkem pa je pričakovati dokončno odpravo motenj v sistemu.


Najbolj brano