Novice

Uresničevanje zavez prenovljenega dogovora med Renaultom in Nissanom

V skladu s potrjenim sporazumom Renault s prenosom delnic podjetja Nissan izenačuje medsebojne lastniške deleže.

V pričetku letošnjega leta sta dolgoletna partnerja v okviru alianse Renault-Nissan-Mitsubishi postavila nove temelja partnerstva za prihodnost. Skladno s potrjenim dogovorom je Nissan že vstopil v lastniško strukturo Renaultovega oddelka Ampere, ki združuje dejavnosti s področja elektrifikacije, in obenem ohranil 15-odstotni delež Renaulta.

Renault zmanjšuje svoj lastniški delež podjetja Nissan s prenosom v sklad

Glede na to, da je Renaultov lastniški delež Nissana znašal 28,4 odstotka, so pri francoskem avtomobilskem proizvajalcu, z namenom poenotenja medsebojnih lastniških deležev, del Nissanovih delnic prenesli na enega od francoskih skladov. Skladno z dogovorom Renault ohranja 15-odstotni delež Nissanovih delnic in z njim povezane izvršilne glasovalne pravice. Obenem še naprej ostaja upravičen do ekonomskih pravic – odločanja o dividendah in morebitni prodaji, za katero ni postavljenega časovnega okvira.

Kljub nadaljevanju partnerstva vsako podjetje tudi po lastni poti

Oba avtomobilska proizvajalca na podlagi dogovora bolj enakovredno nadaljujeta sodelovanje na osnovi 15-odstotnih medsebojnih lastniških deležev in z njimi povezanih pravic odločanja. Sodelovanje naj bi v prihodnosti potekalo predvsem na osnovi skupnih projektov, v katere bo najverjetneje vključen tudi Mitsubishi, podjetji pa naj si ne bi več v tolikšni meri delili informacij o internih projektih.

Po besedah Renaultovega finančnega direktorja Thierrya Pietona bodo pri Renaultu sredstva od morebitne prodaje Nissanovih delnic iz francoskega sklada namenili novemu oddelku Ampere, oddelku za športne avtomobile Alpine ter razvoju podjetja, ki se bo ukvarjalo z recikliranjem.

Avtomobilizem.com (Vir: Autoblog. Foto: Renault.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Porschejeva notranjost pripravljena na digitalno druženje s sledilci
Analogni radio proizvajalcem električnih vozil povzroča dodatne stroške