favorskaya Svet24.si

Ruske oblasti aretirale novinarko, ki je pokrivala...

Natasha Diddee Svet24.si

Priljubljena blogerka leta živela brez želodca, ...

jv_0 Necenzurirano

Kaj se skriva v ozadju nenadnega odhoda direktorja...

kucan drnovsek bobo Reporter.si

Kučanova huda napaka: Drnovška je imel za ...

doncic Ekipa24.si

Zaigralo vam bo srce! Ste videli, v kakšni majici...

ela mei2 Njena.si

Skrito v raju: 'Ela' nenadoma vidno spremenjena?

ronaldo sesko lv Ekipa24.si

Srbi zaradi Slovenije že trepetajo pred evropskim...

Spletno nakupovanje – trendi in spremenjene navade kupcev

Ž. A., 19.10.2022 14:19:07

Navade pri nakupovanju modnih kosov so se v zadnjih letih močno spremenile.

Delite na:
Spletno nakupovanje – trendi in spremenjene navade kupcev

Naglo spremembo je poleg vse večje prisotnosti modnih znamk na področju e-poslovanja dodatno spodbudilo pandemično leto 2020, ko se je povpraševanje v spletnih prodajalnah močno povečalo. Kako je vse to vplivalo na modno nakupovanje, smo izvedeli na eni izmed vodilnih modnih spletnih platform GLAMI.si.

Spletno ali e-trgovanje je v zadnjih nekaj letih doživelo hiter porast, k čemur so prispevale izredne razmere zaradi pandemije leta 2020. Med pandemijo je bilo spletno nakupovanje edini varen način nakupovanja. Čeprav je to obdobje že za nami, so navade, ki so jih pridobili kupci, in prednosti spletnega nakupovanja, ki so jih spoznali, privedle do tega, da nakupovanje iz udobja lastnega doma vse bolj nadomešča tradicionalne izlete v trgovine. Na modni platformi GLAMI.si poleg tega poudarjajo, da se v prihodnjih letih napoveduje vztrajna rast spletnega nakupovanja, kar je vplivalo na poslovne odločitve številnih modnih znamk, da se nastali situaciji prilagodijo in nadaljujejo z razvojem svoje spletne ponudbe.

Spletno nakupovanje odpira nove priložnosti

Spletna trgovina odpira vrata do različnih možnosti, ki močno olajšajo nakup. Modni iskalnik GLAMI.si je postal izhodišče vsakega modnega poznavalca in navdušenca, saj bistveno olajša spletno nakupovanje. Omogoča namreč ogled in iskanje številnih modnih znamk na enem mestu.

"Pri GLAMI-ju nenehno delamo na izboljšanju uporabniške izkušnje, da bi zadovoljili naraščajoče povpraševanje. Število naročil prek našega kataloga nenehno narašča in vsi kazalci kažejo, da se bo ta rast nadaljevala. Želja modnih blagovnih znamk po digitalizaciji svojega kataloga in iskanju boljših možnosti za doseganje kupcev, vse od začetka pandemije narašča. Tako je trenutno na iskalniku GLAMI.si mogoče najti prek 900.000 izdelkov več kot 3600 različnih blagovnih znamk. Lahko rečemo, da je samo nebo meja, ko gre za potencial e-poslovanja," je povedala Magdalena Vasev, direktorica GLAMI za Hrvaško in Slovenijo.

GLAMI.si je v ospredju vseh trendov modnega spletnega nakupovanja, saj povezuje na tisoče uporabnikov s stotinami blagovnih znamk in spletnih trgovin. V nadaljevanju izpostavljamo nekaj trendov spletne trgovine, ki bi jim morala slediti vsaka dobra modna spletna trgovina.

Prijaznost do mobilnih naprav na prvem mestu

Pred nekaj leti so bile spletne trgovine v osnovi večinoma prilagojene za namizne in prenosne računalnike, v zadnjih letih pa se je spletno nakupovanje z mobilnimi napravami razširilo in prevzelo vodilno vlogo. Danes večina spletnega nakupovanja poteka preko pametnega telefona, zato mora biti dobra modna spletna trgovina zasnovana tako, da je pametno mobilno nakupovanje na prvem mestu. To pomeni, da bi morali kupci imeti možnost enako kakovostnega nakupa tako na pametnem telefonu kot na namiznem ali prenosnem računalniku. Spletna zasnova na pametnem telefonu mora biti pregledna, cenovno ugodna, razumljiva in mobilniku prijazna, da kupci čim lažje pridejo do želenih modnih kosov.

Inkluzivnost, raznolikost in trajnost kot temeljne vrednote modnih znamk

Dobra modna spletna trgovina podpira vrednote svojih strank. Spletne trgovine denimo omogočajo lažji dostop do modnih oblačil različnih velikosti po enakih cenah. Mlajše generacije, ki primerjajo podobne kose različnih proizvajalcev, ne želijo nameniti več denarja za modne kose tistih blagovnih znamk, ki ne skrbijo za trajnost in niso okolju prijazne. Raziskave kažejo, da mlajše generacije raje kupujejo pri blagovnih znamkah, ki spodbujajo trajnost, pozitivno telesno samopodobo in slavijo raznolikost svojih strank.

Personalizacija nakupovanja

Da lahko kupec čim lažje najde želeni modni kos, je vsebino spletne platforme pomembno personalizirati. Personalizacija vsebine omogoča individualni dostop do vsake stranke in olajša nakupovanje številnih modnih izdelkov, ki jih je mogoče najti na spletu. Zato smo pri GLAMI.si ustvarili odlično orodje v obliki hitrega kviza, ki bo vsakemu kupcu omogočil personaliziran nakup, prilagojen prav njej ali njemu. Naj gre za priljubljeno modno znamko, velikosti oblačil od 3XS do 8XL ali osebni okus vsake stranke – GLAMI.si poenostavi nakup z individualnim pristopom do slehernega kupca.

Vizualna predstavitev prodajnih modnih izdelkov

Vizualna predstavitev je pri modnem nakupovanju izjemnega pomena. Fotografije na straneh spletnih trgovin morajo biti profesionalne, kakovostne in enotne ter morajo verodostojno prikazovati realnost. Kupci poleg dobre fotografije obožujejo tudi video predstavitve, ki v kratkem času prikažejo modne kose. Prav tako je vedno več indikatorjev pozitivnega vpliva virtualne resničnosti v spletni trgovini, ki strankam pomaga pri vizualizaciji izdelka.