Reportaže

Ne prodajajo, ampak izobražujejo

Volkswagen ID.Hub: stičišče električne mobilnosti

Električni avtomobili so seveda avtomobili, a kljub vsemu nekoliko drugačni. Prav zato vsak, ki je do sedaj vozil zgolj klasične pogonske sklope, pričakuje vsaj nekaj uvodnega spoznavanja. Znamka Volkswagen je s širitvijo električne družine ID potrebovala prostor, kjer bodo pod eno streho zbrani vsi modeli, ob njih pa strokovni sodelavci z vsemi potrebnimi informacijami, da bodo z odgovori lahko postregli tudi najbolj zahtevnim. Če sem bil ob prvi informaciji, da bo ID. Hub v ljubljanski Aleji, precej skeptičen, sem že na prvem obisku dojel, kakšen zadetek v polno je bila izbira razstavnega središča v enem od največjih trgovskih centrov v Sloveniji.

Zdaj sem bil v ID.Hubu že velikokrat. Najpogosteje seveda na predstavitvah novosti, vezanih na električne avtomobile in povezano domačo infrastrukturo. Me pa vsake toliko seveda zanese v nakupovalni center in ko grem mimo prostorne lokacije, tam ob vsaki uri dneva vidim vsaj enega ali dva radovedna obiskovalca.

Kot je povedal Andrej Hrastar, vodja ID. Hub, je bila v zadnjih dneh obiskanost nekoliko večja kot običajno. Novi ID.7 je pri Volkswagnu, pa tudi pri obiskovalcih nakupovalnega središča Aleja, poskrbel za nekaj svežega zagona. O tej pomembni novosti nemškega proizvajalca se govori že kar nekaj časa in ljudje si želijo videti, kaj prinaša v primerjavi s preostalimi člani družine ID.

DSC_3708
ID.7 je pravi magnet za obiskovalce, ki se ustavijo v prostorih ID. Hub.

“Ključni novosti sta njegov elektromotor in različica programske opreme ID.Software 4.0. Tako nov elektromotor kot tudi programska nadgradnja bosta svoje mesto našla v preostalih ID. modelih. Po prvih testih, ki smo jih opravili v ID. Hub, smo nad novim elektromotorjem navdušeni. A ta del lahko ljudje izkusijo le na testni vožnji. Nov zaslon, postavitev menijev in delovanje informacijsko-zabavnega sistema pa lahko preverijo spotoma, medtem ko so na poti v trgovino ali na kavo. In teh obiskovalcev je bilo v zadnjih dneh ogromno, prav tako se nam hitro polnijo testni termini. ID.7 ima kot paradni model družine vpliv tudi na druge člane. Obiskovalci pridejo zaradi njega in spotoma pregledajo še ostalo ponudbo. Predvsem pa opažamo, da vse več obiskovalcev išče informacije o naših električnih modelih,” je vlogo modela ID.7 opisal Hrastar.

Pogovori, interaktivna orodja in izkušnja vožnje

Svetovalci v ID.Hub opravijo z obiskovalci preko 150 interakcij dnevno. Svetovanje ali pa zgolj izmenjave mnenj o električnih modelih potekajo z mlajšimi in starejšimi obiskovalci prostora. “Nekateri se pri nas ustavijo čisto iz radovednosti. Pridejo pogledat kakšen nov avto. Morda še najbolj zanimivo pri vsem tem je, da se najdejo tudi takšni, ki niti ne vedo, da obstajajo električni avtomobili. Ko jim ga predstavimo, podamo tehnične informacije in celo sedejo za volan, so kar malo šokirani nad razvojem avtomobilske industrije. In prav zato smo tukaj mi – ne prodajamo, temveč svetujemo, izobražujemo in nenazadnje širimo pomembne vesti o električnih modelih.”

Prenovljeni ID.3 je ob ID.7 eden ključnih električnih modelov Volkswagna.
Prenovljeni ID.3 je ob ID.7 eden ključnih električnih modelov Volkswagna.

Podobno napreden, kot so avtomobili, je tudi koncept njihove predstavitve. V prostoru je kar nekaj interaktivnih orodij, ki obiskovalcem omogočajo samostojno raziskovanje, nadgrajeno z digitalnimi orodji. Tako je na primer ob ID.7 postavljen ogromen pomični zaslon, ki ob drsenju pri posameznih delih avtomobila izpostavi in opiše vse ključne tehnične rešitve.

Kar nekaj jih je, ki obiščejo ID. Hub zaradi možnosti testne vožnje. S preprostim sistemom naročanja preko spleta so potencialnim kupcem trenutno dosegljivi modeli ID.3, ID.4, ID.7 in ID.Buzz, seveda pa se lahko za vožnjo dogovorijo tudi neposredno s svetovalcem. Za marsikoga je to najbolj enostaven, če ne celo edini način, da lahko sede za volan električnega avtomobila. In verjetno se strinjamo, da je pogovor o njihovih lastnostih, prednostih in slabostih brez prave teže do opravljene prve vožnje.

ID.4 z novim motorjem, prenovljeni ID.3

ID.3 je predstavljal uvodno poglavje Volkswagnove električne zgodbe. Potem ko so pri proizvajalcu kar nekoliko pohiteli z njegovo prenovo, je postal model ponovno zanimiv. Z izboljšano notranjostjo, prihajajočo nadgradnjo večopravilne enote in najboljšo cenovno dosegljivostjo znotraj družine je (zaenkrat) najmanjši električni model znamke hitro pridobil simpatije.

Najbolj priljubljen električni Volkswagen je zaenkrat ID.4. Model dobiva nov elektromotor, enak, kot ga ima ID.7 – podatek, ki je verjetno znan le najbolj zagretim ljubiteljem znamke in električnih vozil, a je seveda zelo pomemben. Prav na takšnih področjih se vedno znova pokaže vrednost pravilnega pristopa svetovalcev. Poznati morajo vse podrobnosti prihajajočih novosti ter hkrati informacije posredovati obiskovalcem na način, ki je najbolj ustrezen.


ID.Hub ni le prostor, kjer si modele Volkswagen lahko ogledajo obiskovalci in bodoči kupci. Namenjen je tudi internim izobraževanjem svetovalcev v Volkswagnovi prodajno-servisni mreži. Nenazadnje pa vam tam lahko pomagajo tudi pri odločitvi, kaj je za vas najbolj smiseln in ekonomsko sprejemljiv način za ureditev domače polnilne infrastrukture. Tako je ID.Hub enostavno dostopno stičišče za pridobivanje znanja in informacij na vseh nivojih elektromobilnosti.


DSC_3584

Več vsebine za vse

Zdi se mi, da se zadnje čase prav v vsakem članku s področja električnih avtomobilov v isti sapi omenja še pritisk na zniževanje cen, ki ga ustvarja Tesla. Ni važno, za kateri model ali cenovni razred gre. Po prvih izkušnjah za volanom je povsem jasno, da ima ID.7 na radarju bolj premijske tekmece, ki jim na določenih področjih brez težav tudi konkurira, kljub precejšnji cenovni razliki. Pa tudi sicer je Volkswagen ubral drugačen pristop, za svoje kupce so na podlagi preteklih izkušenj izbrali pakete najbolj zanimivih dodatkov, ki jih tržijo pod skupnim imenom 4All.

DSC_3627
Paket 4ALL je Volkswagnov odgovor tekmecem, ki so znižali cene električnih vozil.

Tudi po besedah Andreja Hrastarja pridejo na ogled električnih modelov v ID. Hub tudi ljubitelji ameriške znamke. Prav s prihodom ID.7 se je njihovo število še povečalo: “Veliko jih je prišlo pogledati naš najnovejši model. O njem je bilo zapisanega veliko, prinaša nekaj očitnih novosti in izboljšav. V pogovorih z njimi pogosto zaznamo, da si dejansko  želijo videti, kaj ponuja konkurenca.”

Že prihod novega ID.7, prenovljenega ID.3 in motorno posodobljenega ID.4 trenutno v ID.Hub privablja precej obiskovalcev. Zanimivo bo videti, kaj se bo zgodilo čez približno dve leti, ko bo za vstop na trg pripravljen najmanjši ID.2. Glede na trenutno znane podatke naj bi bil v njem skupek vsega dosedanjega znanja in izkušenj, z dodanimi najnovejšimi elektromotorji ter drugačno sestavo baterijskega sklopa. In kar je najboljše, s pričakovano ugodno vstopno ceno.

Zavedamo se, da električni avtomobil ni primeren za vsakega kupca. Nekateri živijo v večstanovanjskih objektih, brez možnosti domačega polnjenja. Spet drugi dnevno naredijo tako veliko količino avtocestnih kilometrov, da se jim zaenkrat zdi bolj smotrn nakup drugega pogona. Vsekakor poskušamo svetovati in poiskati najboljšo rešitev za vsakega posameznika. Tudi zato ob bok naši električni druščini včasih postavimo še aktualne novosti v tradicionalno gnani Volkswagnovi modelni paleti, trenutno so to prenovljeni T-Cross in povsem nova Passat in Tiguan.

Besedilo in foto: Gašper Pirman.

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Nora ideja? V praksi niti ne. V Ženevo z električnim MG 4.