Tomaž Drozg, direktor podjetja TAM-TAM: Po mestnem plakatu se prepozna kvaliteta mesta
Tomaž Drozg se že več kot tri desetletja ukvarja s plakati. Leta 1990 je na prehodu iz enega v drug politični sistem in s tem iz enega v drug sistem plakatiranja ustanovil podjetje TAM-TAM. Od takrat se ukvarja z mestnim plakatom, za katerega je bilo po prehodu v kapitalizem vse manj prostora. Veliko večino plakatnih mest namreč zasedajo komercialni plakati. Medtem ko ti skušajo pridobiti hipno pozornost mimoidočih in jih nagovoriti k potrošnji, naj bi si za mestni plakat občanke in občani vzeli več časa.
Drozg s svojo ekipo objavlja različne vsebine, tako kulturne kot informativne, okrog 30 odstotkov plakatov pa je tudi komercialnih. Pravi, da ti podjetju omogočajo ...
Še preden je odbilo poldne, je postalo pred državnim zborom zelo živahno: zavrelo je med podporniki ljudske iniciative Glas upokojencev ter Gibanjem...