Direktor odlaga in odlaga

Agencija križarjenje odpovedala trikrat, a oškodovancem še ni vrnila denarja

Polona Krušec
5. 11. 2021, 05.36
Deli članek:

Na naše uredništvo se je v imenu sedmih družin, ki so imele negativno izkušnjo z eno od mariborskih turističnih agencij, obrnila Štajerka in poudarila, da se počutijo ogoljufane in da ne vedo, kako naj pridejo do svojega denarja.

Reuters
Turistična agencija Euroval je na trgu zelo neopazna. Nima spletne strani, telefonska številka, prek katere naj bi bili dosegljivi, pa je neaktivna.

Decembra 2019 naj bi 21 ljudi deloma ali v celoti plačalo križarjenje do Grčije in tamkajšnjih otokov, ki naj bi bilo oktobra lani. Klicateljica je za kabino na ladji odštela 1200 evrov, poleg tega pa še malo več kot 70 evrov za zavarovanje za odpovedni riziko.

Ker se je v naslednjem letu, letu 2020, začela epidemija, je bilo križarjenje z oktobra 2020 prestavljeno na april 2021. Ker se zaradi epidemije križarjenje tudi aprila ni izpeljalo, je bilo prestavljeno na letošnji oktober. A je turistična agencija Euroval, organizatorica potovanja, kot poročajo bralci, tudi to križarjenje odpovedala, in sicer junija letos, ob tem pa obljubila vračilo denarja. Vračila vse do danes, štiri mesece pozneje, še niso dobili.

»Ves čas jih prosjačimo, naj nam vrnejo denar, na kar se odzivajo z odlaganjem. Obljubljajo, da nam bodo denar dali, potem pa vračilo prelagajo iz tedna v teden. Do zdaj, z agencijo smo v preteklosti že poslovali, z njo nismo imeli težav, zdaj pa smo začeli vanjo dvomiti,« nam je povedala Mariborčanka, ki je v zgodbo vpletla policijo in ji naznanila, da so doživeli goljufijo.

Nimajo niti spletne strani

Izvajalec križarjenja v organizaciji Eurovala, MSC Dubrovnik, je oškodovancem dejal, da je izkupiček za križarjenje, ki so ga prejeli od Eurovala, zaradi odpovedi že zdavnaj vrnil agenciji, zato se Štajerci zdaj presenečeno sprašujejo, zakaj jim ga agencija ne vrne.

Zanimivo je, da je omenjena agencija težko dosegljiva, praktično nevidna na trgu. Nimajo spletne strani, v zvezi z njimi se pojavljata dva poštna naslova. Na internetu se pojavijo samo s profilom na enem od družbenih omrežjih, pa še ta je zadnje čase nedejaven. Tam sta navedena telefonska številka agencije in e-naslov. Telefonska številka, ki jo navajajo, sploh ni aktivna, na elektronski naslov pa se nam ob vprašanju, kaj se je zgodilo v primeru križarjenja na grške otoke, odzovejo hitro.

Oglasil se je in povedal

Javil se je direktor Eurovala Marsel Zelenik, ki nam je povedal, da je trenutno na poti v tujini in da so naše navedbe, da je bilo križarjenje trikrat odpovedano, pravilne. »Stranke smo pred dnevi pisno obvestili, da bodo v naslednjih dneh prejele vračilo. Vsak posebej bo obveščen o tem in vsak bo prejel obračun obresti za zamudo pri vračilu.« 

Povedal je še, da so nekatere družine križarjenje poravnale v celoti, nekatere pa so vplačale samo akontacije. »Zaradi varstva osebnih podatkov vam spiska, kdo je kaj vplačal, ne morem poslati. Pomembno je, da bo vse urejeno in da smo strankam na voljo 24 ur,« je še dodal.

Zdaj pa bo …

Dodal je, naj upoštevamo, da je turizem zaradi epidemije zelo prizadet, vključno z njihovo agencijo, in da za razliko od ostalih, ki se tudi ukvarjajo s to panogo, oni države niso zaprosili za finančno pomoč in se zdaj iz zahtevnega položaja »vlečejo« sami. »V štirinajstih letih, od kar obstajamo, so vse naše stranke zadovoljne in so doživele svoje počitnice. Od njih imamo tudi na stotine zahval,« je povedal in še enkrat izpostavil, da bo problem sedmih družin, ki so jim dolžni vračilo, rešen v naslednjih dneh. Očitno ni seznanjen, da mora po zakonu o varstvu potrošnikov kot organizator potovanja, ki se je odpovedalo, vrniti vsa opravljena plačila v zakonsko določenih rokih, ki jih je že zdavnaj presegel ...