Novice

Elektrika za vse: Ampere bi demokratiziral trg električnih vozil

Z ustanovitvijo podjetja Ampere francoski avtomobilski proizvajalec odpira naslednje poglavje uresničevanja strateškega načrta Skupine Renault.

Skupina Renault z ustanovitvijo podjetja Ampere uveljavlja nov poslovni model in ponazarja “Revolucijo”, tretjo fazo strateškega načrta Renaulution. Ampere, ki so ga ustanovili s 1. novembrom, bo specializiran za električna vozila in programsko opremo, ter združuje 15 let strokovnega znanja s področja električnih vozil s prilagodljivo, v inovacije usmerjeno organizacijo.

Soočanje s trajnostnim vidikom celotne ponudbe in poslovanja

Podjetje Ampere je po besedah predstavnikov Skupine Renault prvo povsem evropsko podjetje namenjeno razvoju električnih vozil in programske opreme, v katerem se bodo soočali z izzivi in priložnostmi, ki jih prinaša preobrazba avtomobilske industrije. Z novim modelom poslovanja na področju avtomobilske industrije se osredotoča na tehnologijo in uporablja horizontalni model, ki omogoča večjo prožnost in večjo inovativnost. Podjetje bo delovalo na principu vključevanja trajnostnih vidikov upravljanja okolja, družbe in podjetja v celotno vrednostno verigo – v izdelke in storitve ter v postopke za ustvarjanje nizkoogljičnega krožnega gospodarstva.

Središče dogajanja v Franciji

Novoustanovljeno podjetje ima 11 lokacij v Franciji, od tega so štirje industrijski obrati – proizvodni obrat Cléon ter tovarne Douai, Maubeuge in Ruitz, ki so del industrijskega vozlišča ElectriCity. Podjetje Ampere zaposluje več kot 11.000 ljudi, med njimi pa je 35 odstotkov inženirjev, ki skrbijo za zasnovo, razvoj in proizvodnjo ter trženje s ciljem prehoda na električno mobilnost v velikem obsegu.

AmperePripadnost Skupini Renault izraža tudi zaščitni znak podjetja Ampere, ki je sestavljen iz več rombov. Ti ponazarjajo novo konfiguracijo manjših in bolj prožnih ekip na poti k skupnemu cilju, medtem ko izbrane barve ponazarjajo ravnovesje med tehnologijo in toplino. Na čelu vodstvene ekipe je izvršni direktor Skupine Renault Luca de Meo, ki poudarja, da je načrt za Ampere odraz ambicij Skupine Renault, ki stremijo k zavezanosti njihovim strankam, našemu planetu ter vsem ki živijo na njem.

Revoz v igri za proizvodnjo modela Legend

Pred današnjim dogodkom za obveščanje kapitalskih trgov je v javnost prišlo nekaj konkretnejših  informacij. Ampere naj bi prihodnje leto vstopil na borzo s pričakovano tržno kapitalizacijo od 8-10 milijard evrov, pri tem pa naj bi se po besedah Renaultovega finančnega direktorja Thierryja Pietona nagibali k javni ponudbi delnic (IPO) pred razdelitvijo med obstoječimi delničarji Renaulta. V letu 2025 načrtujejo 10 milijard prihodkov, v letu 2031 pa kar 25 milijard evrov. Do leta 2025 naj bi dosegli točko preloma, do leta 2030 pa z nižanjem proizvodnih stroškov povečali operativni dobiček na vsaj 10 odstotkov.

Do leta 2031 naj bi imeli v ponudbi sedem različnih električnih modelov: Megane E-Tech, Scenic E-Tech, Renault 5, Renault 4, Legend in še dva, ki zaenkrat nista poimenovana. Legend naj bi bil cenejši od 20 tisoč evrov ter naj bi z le 10 kilovatnimi urami porabe na 100 prevoženih kilometrov ponujal najboljšo učinkovitost v razredu. Izdelovali naj bi ga v Evropi, a de Meo zaenkrat ni uradno potrdil ugibanj, da naj bi bi stekla proizvodnja v novomeškem Revozu.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Renault.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Prodaja električnih vozil: največja ovira ni več doseg, temveč visoke cene
Prve fotografije električne limuzine Xiaomi SU7