Novice

Novi Range Rover Sport združuje prefinjen videz s sodobnimi tehnologijami

Tretja generacija prestižnega in zmogljivega športnega terenca postavlja nova merila segmenta.

Land Rover razkriva novo generacijo modela Range Rover Sport, ki je po besedah predstavnikov znamke najbolj napredna in dinamična do zdaj ter ponuja kombinacijo sodobnih tehnologij z značajem, značilnim za njihove modele.

Pri zasnovi zunanjosti so se oblikovalci držali načela evolucije, ki ne prinaša radikalnih sprememb videza, temveč ob prečiščenih linijah izraža gensko zasnovo znamke v skladu s sodobnimi smernicami oblikovanja, že uveljavljenimi pri modelih Range Rover in Evoque.

Po zaslugi platforme MLA-Flex, ki omogoča uporabo elektrificiranih pogonskih sklopov, bo potnikom ob medosni razdalji 2,977 m na voljo še več prostora za noge, za njihovo dobro počutje pa bo poskrbljeno z masažnimi sedeži, naprednim sistemom za prečiščevanje zraka in aktivnim sistemom za zmanjševanje šumov. Opcijsko si bo moč omisliti tudi kvalitetnejši zvočni sistem Meridian. Pri zasnovi notranjosti so pri britanskem avtomobilskem proizvajalcu uporabili podobne prijeme kot pri večjem modelu Range Rover. Pred voznikom se nahaja digitalna instrumentna plošča z zaslonom velikosti 13,7 palca, upravljanje večine funkcij avtomobila pa bo možno preko ukrivljenega 13,1-palčnega zaslona na dotik Pivi Pro, nameščenega na sredinski konzoli. Vozniku in potnikom bo na voljo tudi možnost upravljanja z glasovnimi ukazi, pri katerih bo za izvajanje zahtevanih nalog poskrbela Amazonova digitalna pomočnica Alexa.

Tretja generacija modela Range Rover Sport naj bi bila že od pričetka prodaje na voljo s široko paleto pogonskih sklopov. Evropskim kupcem bodo na voljo tri dizelske in štiri bencinske različice v kombinaciji s hibridno tehnologijo, popolnoma električna različica pa naj bi bila predstavljena v letu 2024. Dizelske različice bo poganjal 3,0-litrski šestvaljnik v kombinaciji s tehnologijo blagega hibrida, ki bo na voljo v treh izvedbah moči in navora – D250 (183 kW/249 KM in 600 Nm), D300 (221 kW/300 KM in 650 Nm) ter D350 (258 kW/350 KM in 700 Nm).

Vstopni bencinski model P400 bo poganjal 3,0-litrski šestvaljnik v blago hibridni izvedbi, ki bo ob pomoči turbine razvil 294 kW (400 KM) in 550 Nm navora, medtem ko bosta več zmogljivosti ponujala modela P440e (324 kW/440 KM in 620 Nm) in P510e (375 kW/510 KM in 700 Nm), ki ju poganja priključno-hibridni pogonski sklop. Sestavljen je iz 3,0-litrskega bencinskega šestvaljnika in električnega motorja, integriranega v ohišju menjalnika, ki mu električno energijo zagotavlja baterijski paket kapacitete 38,2 kWh z možnostjo hitrega enosmernega polnjenja z močjo do 50 kW. Pri britanskem avtomobilskem proizvajalcu obljubljajo do 114 km čistega električnega dosega (WLTP), medtem ko naj bi se številke v realnem prometu gibale med 77 in 88 km. Najbolj zmogljivo različico P530 bo poganjal 4,4-litrski V8 s podporo dveh turbin, ki so si ga izposodili pri BMW-ju in bo ponujal 390 kW (530 KM) ob 750 Nm navora. Vsi motorji bodo standardno povezani z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom ZF in vsekolesnim pogonom, z možnostjo izklopa pogona sprednjih koles pod nadzorom sistema Intelligent All-Wheel Drive.

Brezhibne vozne lastnosti in dinamično vožnjo na urejenih cestah in izven njih bodo zagotavljali nov sistem zračnega vzmetenja, sistem proti prevračanju, aktivni diferencial in vektorsko razporejanje navora ter krmiljenje zadnjih koles, ki bodo v okviru paketa Stormer Handling sicer na voljo opcijsko,  standardno pa jih nameravajo ponuditi kupcem različice First Edition ob prihodu na trg.

V prodajnih salonih v Veliki Britaniji so že pričeli s pobiranjem prvih naročil, cene pa se pričenjajo pri 79.125 britanskih funtih, kar po trenutnem tečaju nanese slabih 93.000 evrov.

Avtomobilizem.com (Vir: Land Rover, Carscoops.  Foto: Land Rover.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Oblikovalce znamke Dacia bo vodil David Durand
Volkswagen na ameriškem trgu obuja znamko Scout