"Izolo sta se v začetku poletja odkrivala Mojca Fatur in Klemen Slakonja. Izolani smo ju skrivaj opazovali in bili zelo veseli, ko smo ju srečevali na izolskih ulicah, plažah in celo na podeželju. A v vseh situacijah se nista najbolje znašla, zato smo se v neki točki zavedali, da jima moramo priskočiti na pomoč. Mi namreč najbolje vemo, kako v Izoli maksimalno uživati in kako z njo ravnati, da bo ostala tako lepa in pristna še za vse prihodnje generacije," so novo kampanjo videoposnetkov z nasveti in opozorili, v katerih glavni vlogi igra znani igralski par, predstavili pred enim tednom v Izoli.

Gre za serijo 10 posnetkov, ki na zabaven in hudomušen način prikazujejo, kako počitnice preživeti sproščeno in hkrati trajnostno, v duhu varovanja okolja. Znanemu igralskemu paru vse nasvete dajejo domačini. Promocijsko kampanjo so v Izoli začeli pred tednom dni, je poročala Helena Florenin Pasinato.

"Na teden javnosti pokažemo dva videa, ob torkih in četrtkih. Predstavimo video in blog objavo, v kateri podamo tudi konkretne, praktične nasvete, kako čim lepše in prijetnejše preživeti čas v Izoli," je za TV Slovenija pojasnila Tjaša Likar iz Turističnega združenja Izola.

Nina Petelin pa dodaja: "Smo pa istočasno s kampanjo lansirali naš nov profil na TikToku, kjer na še bolj humorističen način želimo vse te trajnostne rešitve predstaviti. TikTok omogoča neko interakcijo s sledilci, tako da lahko na naše že pripravljene videe potem odgovorijo z neko svojo rešitvijo."

Da bi gostje Izolo čez vse leto doživeli še bolj pristno, njeno ponudbo predstavljajo kar domačini sami, tudi preko druge promocijske zgodbe: Dan z domačinom, ki jo bodo javnosti predstavili konec poletja. "Predstavili smo tako kulturno dediščino, kulinariko, do konkretno obiska ribarnice, pa tržnice "ruba z moje njive" in vse skupaj združili v neko privlačno zgodbo," razlaga Tjaša Likar.

Prav tako nadgrajujejo ponudbo, povezano s kulturo dediščino, med drugim butično doživetje Rimski okusi pod zvezdami, ki se odvija v arheološkem parku. Izolana – hiša morja je lani postala bogatejša za maketo Izole, na kateri se predvaja projekcija zgodovine Izole. Produkt Izola – digitalni otok pa so letos dodelali z naracijo in tako je doživetje, ki ga projekcija na maketo ponuja, še privlačnejše, ocenjujejo v združenju. Napovedujejo še, da se bo po dveh uspešnih izvedbah Pomola okusov ta kulinarična zgodba na severnem pomolu letos nadaljevala prve sobote septembra, oktobra in novembra.

Dobri rezultati že v predsezoni

Številne promocijske aktivnosti po besedah direktorja Turističnega združenja Izola Deana Kocjančiča že dajejo otipljive rezultate. V predsezoni je letos Izola imela 16 odstotkov več nočitev kot v enakem obdobju 2019. Od januarja do maja letos so v Izoli skupaj našteli dobrih 41.500 prihodov, gostje pa so ustvarili skoraj 125.000 prenočitev. V primerjavi z letom 2019 to predstavlja 26-odstotno povečanje števila prihodov in 16-odstotno rast števila prenočitev, so po današnji novinarski konferenci, na kateri so med drugim predstavili letošnji promocijski kampanji, sporočili iz Turističnega združenja Izola.

V Izoli je sicer še vedno največ domačih gostov, ki so ustvarili 73 odstotkov vseh prenočitev. Z izjemo italijanskega trga se je tujski promet s primarnih trgov, kamor sodita Avstrija in Nemčija, zelo približal ali celo presegel številke predkoronskega obdobja. "V zadnjih letih na Turističnem združenju Izola skozi razvojne in promocijske aktivnosti Izolo vse bolj postavljamo na turistični zemljevid tako Slovenije kot širše. Prizadevanja v tej smeri dajejo kar otipljive rezultate. Skupaj s ponudniki se veselimo prihajajoče sezone in upamo, da se bo tako kot lani podaljšala tudi krepko v jesen," je po poročanju STA-ja še povedal direktor Turističnega združenja Izola Dean Kocjančič.

Izola vabi s kampanjo Zelene skrivnosti Izolanov