Novice

Sedma generacija BMW serije 7

Bavarski avtomobilski proizvajalec je predstavil sedmo generacijo njihovega prestižnega limuzinskega modela.

Nova serija 7 naj bi bila poleg različic s klasičnimi motorji prvič na voljo tudi v baterijsko gnani električni različici i7, ki prinaša električno tehnologijo v sam vrh njihove ponudbe. V primerjavi s prejšnjo generacijo je nova “sedmica” z dolžino 5,4 m in 3,2 m medosne razdalje za dobrih dvanajst centimetrov daljša in se že približuje dolžini daljše različice aktualnega modela.

Zunanjost BMW-jeve serije 7 modelnega leta 2023 je skladna z zadnjimi oblikovalskimi smernicami znamke, ki jih na sprednjem delu izraža par velikih “ledvičk” v kontrastu z relativno drobnimi, a učinkovitimi sprednjimi žarometi. Silhueta avtomobila z dinamičnimi linijami poudarja mogočnost in prestiž, ki ga še dodatno izražajo dodatki v barvi kroma. Za še več športnosti bo poskrbljeno ob izbiri paketa M Sport, ki bo standardno na voljo pri različicah 740i in 760i in opcijsko (a brez doplačila) pri električnem i7 xDrive60. Izbira paketa M Sport Professional pa dodaja še M Sport zavore z modrimi ali črnimi zavornimi čeljustmi, manjši usmerjevalnik zraka zadaj in dodatno senčenje.

Najnovejši oblikovalski pristopi so izraženi tudi v notranjosti, ki jo odlikujeta prostornost in udobje. Pred voznikom se nahaja digitalna instrumentna plošča, ki je združena z osrednjim zaslonom informacijsko-multimedijskega sistema z zadnjo različico sistema iDrive8 in povezljivostjo 5G. Potnikom na zadnjih sedežih so namenili velik 31-palčni zaslon, ki v primeru vklopa načina Theater Mode poskrbi za pristno izkušnjo kinematografa, ob nadgradnji serijskega zvočnega sistema Bowers & Wilkins pa postreže še s vrhunsko izkušnjo prostorskega zvoka. Na voljo bo vrsta asistenčnih sistemov, opcijski paket Driving Assistance Professional pa naj bi omogočal delno avtonomno vožnjo do hitrosti 130 km/h.

Za pogon osnovnih različic 735i in 740i, ki ne bosta na voljo v Evropi, bo skrbel 3-litrski bencinski vrstni šestvaljnik, ki ob pomoči turbine in 48-voltnega sistema blagega hibrida zmore 210 kW in 425 Nm navora oziroma 280 kW in 540 Nm navora v različici 540i. Evropskim kupcem bosta poleg električnega i7 xDrive60 (400 kW / 745 Nm) od prihodnje pomladi na voljo še elektrificirana BMW 750e xDrive s 360 kW in 700 Nm ter 760e xDrive s 420 kW in 800 Nm, ki se jima bo pridružila edina dizelska različica 740d xDrive s trilitrskim vrstnim šestvaljnikom in 220 kW ob 670 Nm navora. Kupcem izven Evrope bo namenjen še bencinski 760i xDrive s 4,4-litrskim osemvaljnikom in 400 kW ob 750 Nm navora, vsi motorji pa bodo spojeni z 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom Steptronic.

S prodajo prvih različic nove generacije serije 7 naj bi pričeli v letošnjem novembru, preostanek ponudbe pa naj bi prišel v prodajne salone spomladi prihodnje leto.

Avtomobilizem.com (Vir: BMW, Carscoops. Foto: BMW.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Mercedes-Benz EQS SUV za še več električnega prestiža
Lexus je predstavil električnega križanca RZ 450e