Predstavitve

Vodilna igralka

Opel Corsa: slovenska predstavitev

Na privlačnost, zanesljivost in dostopnost male Corse se pri znamki Opel zanašajo že več kot štirideset let. V prenovljeni podobi so jo verjetno tudi zato premierno pokazali v ljubljanskem gledališču Glej, ki kot najstarejše neinstitucionalno gledališče na območju nekdanje Jugoslavije deluje že vse od leta 1970.

Od hipijev do starih staršev

Opel Corsa 2024 FL (4)Corsa je v svojih šestih generacijah v več kot štirih desetletjih obstoja postala stalnica Oplove ponudbe. Tisti, ki se je spomnijo v prvi izdaji, so bili ob njenem prihodu na ceste morda še sproščeni hipiji, zdaj pa svoj avto že morda lahko posodijo vnukom. Z več kot 14 milijoni izdelanih enot pa je Corsa nedvomno vodilna igralka Oplovega ansambla, zato so jo s prenovo posodobili za zahtevno tržno dirko s tekmeci.

 

Za vizirjem

Opel Corsa 2024 FL (7)Črne elegantne maska, ki povezuje prednja žarometa, je bila Corsa deležna med zadnjimi v družini. Na sprednjem delu ima tudi nekoliko spremenjen svetlobni podpis, saj je matrična zasnova žarometov Intelli-Lux v tehniki LED po novem nadgrajena s 14 (prej 8) elementi. Oplov emblem je v satinirano srebrni ali črni barvi, nekaj potez pa je drugačnih še na prednjem odbijaču. Zadek razkriva sredinsko nameščeno ime modela. Barvna paleta je bogatejša za sivo Grafik, videz pa lahko dodatno popestri kontrastna črna streha.

Opel Corsa 2024 FL (8)V notranjosti je dodan opcijski digitalni zaslon merilnikov, ki ga dopolnjuje 10-palčni sredinski zaslon infozabavnega sistema. Ta je je zasnovan na  Qualcommovi platformi Snapdragon ter podpira tudi brezžično povezavo pametnih telefonov s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto. Navigacijo je mogoče posodabljati na daljavo, nabor vozniških pomagal pa je bogatejši za visokoločljivostno vzvratno panoramsko kamero in prilagodljiv tempomat.

 

Prvič blagi hibrid

Po prenovi so želeli kupcem nekoliko olajšati izbiro z omejitvijo opremskih paketov. Po novem sta tako na voljo samo še dva, Edition in GS. Po drugi strani je nekoliko razširjena ponudba pogonskih sklopov.

Baterijsko-električna Corsa-e s serijsko toplotno črpalko ponuja izbiro dveh različic. Osnovna z nespremenjeno močjo 100 kW/136 KM omogoča do 357-kilometrski doseg z enim polnjenjem 51-kilovaturne baterije. Močnejša uvaja nov elektromotor 6-polne zasnove s 115 kW/156 KM moči ter je opremljena z baterijo enake kapacitete; ta naj bi ji z enim polnjenjem zagotovila do 405 km dosega. Hitro polnjenje naj bi baterijo z 20 na 80 odstotkov dopolnilo v pol ure.

Opel Corsa 2024 FL (5)

V Corsi je po prenovi prvič v Oplovih modelih na voljo tudi koncernski blago-hibridni pogon. Novi 1,2-litrski turbobencinski motor, ki deluje v Millerjevem ciklu, je nadgrajen z 48-voltnim sistemom in baterijo (0,89 kWh) v izvedenkah s 74 kW/100 KM oziroma 100 kW/136 KM moči. Spojen je izključno z dvosklopčnim samodejnim menjalnikom. Klasična paleta je bencinska, 1,2-litrski agregat pa pokriva razpon moči od 55-96 kW (75-130 KM).

Cene za prenovljeno Corso se pričenjajo pri 16.140 evrih za model 1.2 Edition s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, najcenejši blagi hibrid je 1.2 Turbo MHEV Edition za vstopno ceno 21.140 evrov. O cenah električne izvedenke tokrat nima smisla pretirano razpravljati, saj se pri zastopniku trudijo za njihovo prilagoditev v skladu s konkurenco. Več podrobnosti o opremi in ostalih cenah najdete v priloženem ceniku.

Besedilo: Urška Mihelič Radolović. Foto: Uroš Modlic, Urška Mihelič Radolović.

Mnenja uporabnikov

4 komentarjev za "Vodilna igralka"


cashy
2 meseci 19 dni nazaj

sploh ne vem, če sem v zadnjih 2 letih sploh opazil kakšno corso zadnje generacije na naših cestah? Kako dobro se sploh prodaja?

xxl
2 meseci 19 dni nazaj

1,2 z jermenom ali ketno?

 
Kaj sploh popraviti?
Zamuja, ampak nič hudega