Gospodarstvo

Revoz prehaja na poldrugo proizvodno izmeno in krči proizvodnjo

Novo mesto, 15. 11. 2021 07.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V novomeškem Revozu, kjer je proizvodnja zaradi pomanjkanja elektronskih komponent, ki jih vgrajujejo v avtomobilske modele, letos stala več kot 70 dni, zaradi tega pa bodo ob skoraj dve petini predvidene proizvodnje, bodo z dveh prešli na poldrugo proizvodno izmeno. Približno 350 presežnih delavcev bodo odpustili v prihodnjih mesecih.

Odpovedi še niso izdali nobenemu zaposlenemu, sicer pa se glede tega še usklajujejo in pripravljajo sezname, je dejala vodja Revozove službe za komuniciranje Nevenka Bašek Zildžović. Kot je dodala, bodo število zaposlenih prilagajali v prihodnjih mesecih, prehod na poldrugo izmeno pa bo dnevno proizvodnjo zmanjšal s 650 na 480 vozil.

Revoz  prehaja na poldrugo proizvodno izmeno in krči proizvodnjo
Revoz prehaja na poldrugo proizvodno izmeno in krči proizvodnjo FOTO: Miro Majcen

Revozovo proizvodnjo letos bremenijo razmere v avtomobilski industriji, ki se spopada s pomanjkanjem polprevodnikov oz. čipov, pa tudi drugimi težavami. Te so bodisi povezane s pandemijo covida-19 bodisi se pojavljajo na trgu sestavnih delov in surovin, je dodala Bašek Zildžovićeva. Po zadnjih zaustavitvah je sicer oskrba v Revozu tekoča.

Načrtovano zmanjšanje obsega proizvodnje od sredine novembra so v podjetju napovedali oktobra. S tem ukrepom naj bi bilo prizadetih približno 350 zaposlitev, vodstvo podjetja pa se je zavezalo, "da bo skupaj z zavodom za zaposlovanje in partnerskimi agencijami sodelavcem, ki bodo zapustili podjetje, pomagalo pri iskanju nove zaposlitve na trgu, ki sicer beleži veliko povpraševanje po zaposlenih".

Revoz je moral zaradi omenjene krize letos večkrat prekiniti proizvodnjo, da bi ohranili konkurenčnost, pa je bilo vodstvo primorano prilagoditi obratovanje tovarne v Novem mestu, so še zapisali. Revoz sicer v približno dveh tretjinah kot edina Renaultova tovarna izdeluje model twingo. Izdelujejo še električni twingo ter modela clio in električni smart. Običajno je dnevno izdelal nekaj več kot 700 vozil, zaposluje pa nekaj več kot 2400 ljudi.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (23)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Mother Russia
15. 11. 2021 18.21
V veliki večini gre za low cost delovno silo, delavce s katerimi praktično ni stroškov: Bosance, Srbe, Makedonce, Bolgare, Albance.... Albancev v Revozu ni. Če pa je treba delati. V Kranju pa jih je na tisoče, kljub temu da ni dela...Zakaj pa Kranj rabi 7.600 brezposelnih kosovskih "monterjev centralne kurjave" in kdo jim izdaja delovna dovoljenja, pa ve le župan Rakovec....
SlobodaNE
15. 11. 2021 17.30
-2
Kapitalizem crkuje ko zmanjka tujega denarja
SlobodaNE
15. 11. 2021 18.02
kr nekdo
15. 11. 2021 11.32
+4
Avtor članka bi se lahko malo bolj potrudil. Ne bodo odpustili 350ljudi, ker je 600 ljudi dalo odpoved z možnostjo prijave na zavodu za zaposlovanje in odpravnino bodo dobili. Pa tukaj ni samo Revoz, ker so še ostale firme , ki sodelujejo z revozom v enaki godlji, Mal se pozanimajte pri ljudeh in ne samo iz pisarne pisat članke.
hondoid
15. 11. 2021 11.18
+3
Saj je že preveč avtomobilov,v kmetijstvo in poljedelstvo bo treba bolj vlagat.
spectator935
15. 11. 2021 10.26
+3
Primanjkuje čipov za navadne avtomobile. Za električne jih je pa dovolj... Zanimivo
smoljo
15. 11. 2021 18.47
ROMELS
15. 11. 2021 10.04
+7
Ti, ki bodo odpuščeni, naj začnejo beračiti kot so na STA. Mogoče pa kaj kane.
športnik66
15. 11. 2021 10.40
+2
Ne bo potrebe. V SLO manjka delovne sile. Tovarne po SLO ta čas iščejo več kot 20.000 delavcev za proizvodnjo. Torej, dobiti novo delo sploh ni tema ta čas.
dk9armaniboy
15. 11. 2021 10.48
+4
res? 20.000 ljudi rabijo ? na zavodu je manj kot 3.000 prostih mest
MihaGliha
15. 11. 2021 11.59
+7
Živiš na dolenjskem išče pa luka Koper in kaj naj naredi človek?
smoljo
15. 11. 2021 18.48
-2
ivcekivcek
15. 11. 2021 09.54
+7
To je služba pri tujcu. Ko ima delo zbere ekipo in dela. Ko ga ni greš domov. Enako kot krovec Joža, ko toča razbije strehe zbere brezposelne voscane in gre tri mesece prekrivat v oddaljeni kraj. Ko končajo spet po starem na sociali. Tlacanski red.
športnik66
15. 11. 2021 10.42
+7
A domači lastnik bi te pa v tovarni gledal, ko nima naročil in dela zate? Malo morgen! Iz lastnih izkušenj: veliko bolje je delati za tujega lastnika, kot pa domačega kapitalista. Tujec je fer in če mu dobro delaš, te opazi. Domači, v 80 % primerih, gledajo samo na svojo računico. Vsak € ti iz žepa daje...
Banion
15. 11. 2021 08.49
+1
To je učinek globalizacije, modernega autsorcinga in ostalih neumnosti.
nikhrast
15. 11. 2021 15.07
+0
Nobena tovarna ne sestavi avto iz samo domačih delov in domačega materiala.
giovanni2
15. 11. 2021 08.21
+9
Slej ko prej se je moralo zgoditi, da zaradi pomanjkanja surovin in polproizvodov ustavljamo tovarne. To je posledica tega, da se je večina enostavne proizvodnje preselila v države, kjer je to ceneje. Sedaj je cela Europa odvisna od nekaj držav. Naslednji problem, ki se bo pojavil, bo pomanjkanje hrane. Zaradi cenejše hrane iz uvoza, je večina držav uspela uničiti lastno proizvodnjo hrane.
Banion
15. 11. 2021 08.53
+6
Ne samo uničiti proizvodnjo, temveč so z neumno gradnjo uničili kmetijska zemljišča in slovenci nismo nič bolj pametni politika kljug ugovorom morda celo na meji zakonitosti tišči gradnjo avtoceste proti velenju po najboljši zemlji z urejenim namakalnim sistemom v savinski dolini. res da so danes tam večinoma hmeljišča a se lahko takoj spremenijo v polja za druge poljščine v prihajajočih klimatskih spremembah bo namakalni sistem zlata vreden
Darko32
15. 11. 2021 09.13
+3
Žal to, kar praviš so dejstva in se bo zgodilo. DOločeno razmišljanje ekonomistov je pokazalo, da so kratke lajtunge. Posledice tega vidimo samo v tem primeru. Tukaj ne gre več za posledice Covid revolucije ampak gre za specialno trgovinsko vojno, kjer je potrebno nadomestiti izpade na drugih podstavkah. Ko bodo določeni pri nas razumeli bo že vse propadlo.
ochi
15. 11. 2021 09.53
+4
ne evropa, cel svet je odvisen od kitajske.
Potouceni kramoh
15. 11. 2021 09.56
+3
Banion slovenclji smo navajeni iz skal , strmih hribov in asfalta iztrgati tisto malo bore rodovitne zemlje za obstoj.😋
borec91
15. 11. 2021 10.09
+1
sploh slovenski kmetje so bol navajeni ziveti od subvencij sploh pol kmeti ki hodjo v tovarne pocivat in se jim se trave ce ne dobijo subvencije ne da pokosit se pa vazijo z ogromnimi traktorji ,ki jih v sloveniji sploh nebi smelo bit
ochi
15. 11. 2021 08.00
+1
seveda niso še nikogar odpustili, ker so zadaj državne subvencije. itak jih imajo zastonj tam.