Novice

Osvežena oblikovna zasnova družine Peugeot 508

Peugeot je razkril podobo in podrobnosti prenovljenih različic modelov 508, karavanskega 508 SW in športnega 508 Sport Engineered.

Zunanjost družine 508 naj bi s spremembami postala bolj dinamična: na sredini prednjega dela je nameščen nov emblem, motiv okrasne maske pa je v celoti integriran v prednji odbijač. Izredno tanka prednja žarometa (serijsko Matrix LED) dopolnjujejo luči v obliki treh levjih krempljev. Na zadnji del so namestili nove LED luči z dinamičnim svetlobnim podpisom treh levjih krempljev in kaskadnimi smernimi kazalniki (serijsko na vseh nivojih opreme). Prenovljeni 508 bo na voljo v sedmih barvah karoserije, od katerih so tri nove (bela Okénite, modra Eclipse in siva Titane).

Pri opisovanju potniškega dela znamka poudarja dvig zaznavne kakovosti na račun izbora materialov, nova izbirna ročica menjalnika pa naj bi pripomogla k boljši ergonomiji. Voznikov delovni prostor i-Cockpit z digitalnim 12-palčnim zaslonom so nadgradili z infozabavnim sistemom i-Connect Advanced z 10-palčnim osrednjim zaslonom visoke ločljivosti, povezljivo navigacijo, prepoznavo naravnega govora, brezžično povezljivostjo in posodabljanjem na daljavo.

Med sistemi za pomoč pri vožnji znamka izpostavlja sistem nočne vidljivosti (Night Vision), paket pomagal asistirane vožnje 2. stopnje (prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go, pomoč pri zadržanju vozila na voznem pasu), kamere HD za pomoč pri parkiranju ter krmiljeno vzmetenje s tremi načini (Normal, Confort in Sport).

Motorna paleta vključuje dve priključni hibridni različici s 180 KM (PureTech s 110 kW/150 KM in električni motor z 81 kW ) oziroma 225 KM (PureTech s 132 kW/180 KM in električni motor z 81 kW), med klasičnimi pogoni pa 1,2-litrsko bencinsko različico s 130 KM in 1,5-litrsko dizelsko različico s 130 KM. Vsi motorji so povezani z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8.

Litij-ionska baterija priključnih hibridnih izvedenk 180, 225 in 360 ima 12,4 kWh kapacitete in 102 kW moči. Na voljo sta dva tipa vgradnih polnilnikov: serijsko je na voljo enofazni polnilnik 3,7 kW, za doplačilo pa enofazni polnilnik z močjo 7,4 kW (serijsko pri 508 Sport Engineered).

Model 508 Sport Engineered ima priključno-hibridni pogon s 360 konjskimi močmi  (PureTech s 147 kW/200 KM, električni motor z 81 kW spredaj in električni motor s 83 kW zadaj) in štirikolesnim pogonom. Na zunaj je opazen tudi zaradi prilagojene okrasne maske, ki je hkrati svetleče črna in teksturirana. Na skrajnem delu pokrova motornega prostora ima svetlobni podpis v obliki sledi treh levjih krempljev v barvi Kryptonite.

Prenovljeni 508 ima dolgo medosno razdaljo 2,79 metra ter v dolžino meri 4,75 metra (limuzina) oziroma 4,79 metra (SW), z zloženimi ogledali pa njegova širina znaša 1,86 metra. Prostornina prtljažnega prostora znaša od 487 do 1.537 litrov pri limuzinski izvedenki in od 530 do 1.780 litrov pri izvedenki SW.

Prenovljena družina 508, ki jo bodo proizvajali v francoski tovarni Mulhouse, naj bi na trg prišla junija 2023.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Peugeot.)

Mnenja uporabnikov

9 komentarjev za "Osvežena oblikovna zasnova družine Peugeot 508"


emozul
1 leto 1 mesec nazaj

Meni je samo zanimivo, da je vw grupa edina, ki ponuja malo bolj živahne motorje. Zakaj je to tako mi ni jasno.

tha_man
1 leto 1 mesec nazaj

To je bil eden od pomembnejših razlogov, da sem se nedolgo nazaj odločil za njihov avto. Če bi mi še pred 5 leti kdo rekel, da bom pristal na VAGu, bi se mu smejal. Kako se stvari zasukajo…

drugmirko
1 leto 1 mesec nazaj

čudno, da v ponudbi ni novega mikro hibrida, ki pri delovanju v tandemu, (6 konjev močnejšemu) 1.2 litrskemu tricilindru doda 12 konjskih moči in 50 Nm navora…. bi z njim lahko vsaj malo zmanjšali cenovno in zmogljivostno luknjo med osnovnim tricilindričnim motorčkom in močnejšimi in občutno dražjimi priključnimi hibridi… pa še bolj ekonomičen bi najbrž biu!

xxl
1 leto 1 mesec nazaj

Ni jim v interesu. Favorizirajo dražje različice.

whitee
1 leto 1 mesec nazaj

In spet bo vaški Joža posegel raje po VW Passatu, ker je še edini ki je normalen glede izbire motorjev.
Ja, 130km dizel je dovolj, samo veliko ljudem dovolj ni dovolj, sploh pri tako oblikovanem avtomobilu. Hibrid je pa predrag. Pika.

mrtwelvetrees
1 leto 1 mesec nazaj

Pika.

xxl
1 leto 1 mesec nazaj

Očitno je, da forsirajo hybride, pa tudi EV, žal.

whitee
1 leto 1 mesec nazaj

Ja taka je žal politika. Po mojem mnenju se bodo fejst opekli, ne samo Peugeot, tudi podobno misleče znamke.

1 leto 1 mesec nazaj

Dizli so pri nekaterih novih modelih popolnoma ukinjeni, bencinarji tudi izginjajo ali pa je ponudba nezanimiva. Samo še hibrid ali elektrika. EU politika. Medtem ko je izven EU izbira dizlov in bencinarjev povsem normalna.
Samo vprašanje je kdaj bodo Kitajci torperdirali naš trg z normalno izbiro pogona in predvsem z normalno ceno.

 
Mercedes oznanil načrte v zvezi z novim operacijskim sistemom MB.OS
Pininfarina Batista z rekordnim pospeševanjem