Novice

Baterije XFC v prototipu Polestar 5: samo 5 minut za novih 160 kilometrov

V prototipu modela Polestar 5 bodo vgrajene baterije izraelskega zagonskega podjetja StoreDot, ki naj bi ob ustrezni polnilni infrastrukturi po petih minutah polnjenja omogočale nadaljnjih 160 kilometrov vožnje.

Na dogodku v ameriški Kaliforniji so predstavniki podjetja Polestar najavili prihodnje mejnike polnjenja baterij v električnih avtomobilih. Po vrsti testiranj naj bi bile nove baterije podjetja StoreDot  pripravljene za vgradnjo v baterijske module, namenjene električnim avtomobilom.

676574_20231109_Polestar_battery_module_prototypeBaterijske celice XFC prvič v  bolj uporabni vlogi

Med vlagatelje v izraelsko zagonsko podjetje StoreDot spadajo tudi znana avtomobilska podjetja Polestar, Volvo, Mercedes-Benz in kitajski Vinfast, njihov cilj pa je razvoj baterij, ki omogočajo izjemno hitro polnjenje. Na Polestarjevem dogodku so predstavili baterije XFC, pri katerih oznaka “100-in-5” pomeni 100 milj (160 km) v 5 minutah. Naslednji korak v njihovem razvoju bo njihova vgradnja v baterijski paket prototipa Polestar 5. V sodelovanju s strokovnjaki podjetja Polestar so našli rešitve za integracijo v avtomobilski modul ter zasnovo, ki omogoča optimalen izkoristek prostora in učinkovito temperaturno regulacijo oziroma hlajenje.

676566_20231109_Polestar_5_research_prototypePrihodnje leto začetek testiranj na poti k množični uporabi

Po besedah Dorona Myersdorfa, izvršnega direktorja podjetja StoreDot, bo pričetek preizkusov v prototipu električnega avtomobila velik korak naprej in obenem priznanje njihovim dosežkom. Poudaril je, da jih čaka še precej dela za dokončno integracijo njihove tehnologije v električne avtomobile masovne proizvodnje. Glede na zavzetost vseh, ki delajo na projektu, pa bi lahko prve rezultate predstavili že v naslednjih mesecih.

Podjetje StoreDot je svojo strategijo razvoja baterij “100-in-x” predstavilo v letu 2021, proces razvoja pa bo v prihodnosti vključeval tri generacije baterij. Po rezultatih laboratorijskih testov naj bi baterije XFC ohranile svojo zmogljivost tudi po 1.000 zaporednih hitrih polnjenjih, preizkusi pa naj bi obsegali polnjenja med 10 in 80 odstotki ter med 0 in 100 odstotki napolnjenosti.

Avtomobilizem.com (Vir: Inside EVs. Foto: Polestar.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
BMW serije 7 s pogojeno avtonomno vožnjo
Škatlasti Volvo je nazaj, a ni namenjen nam