Pri Siemensu so povedali, da pogledujejo tudi po drugih železniških pogodbah v Indiji, kjer se na železnicah dnevno prepelje 24 milijonov potnikov z več kot 22.000 vlaki. Foto: AP
Pri Siemensu so povedali, da pogledujejo tudi po drugih železniških pogodbah v Indiji, kjer se na železnicah dnevno prepelje 24 milijonov potnikov z več kot 22.000 vlaki. Foto: AP

Siemensove lokomotive, ki lahko potegnejo do 4500 ton in dosežejo hitrost do 120 kilometrov na uro, se bodo uporabljale za tovorni promet.

V skladu z 11-letno pogodbo bodo pogoni za lokomotive izdelani v Siemensovi indijski tovarni, montaža pa bo potekala skupaj z delavci indijskih železnic v zvezni državi Gudžarat na zahodni obali. Prve lokomotive naj bi dobavili v roku dveh let.

Sodelovanje med družbo Siemens Mobility in indijskimi železnicami je predvideno tudi pri vzdrževanju, saj je bila sklenjena tudi 35-letna pogodba za popravila.

"Te nove lokomotive lahko v svoji življenjski dobi nadomestijo od 500.000 do 800.000 tovornjakov," je dejal izvršni direktor družbe Siemens Mobility Michael Peter in pojasnil, da je pogodba velik korak za Siemens v Indiji, kjer so do zdaj dobavljali večinoma le dele in infrastrukturo.

"Indija išče tehnologijo, boljšo učinkovitost in daljšo življenjsko dobo vlakov," je dejal Peter v pogovoru za Reuters. "V preteklosti je Indija vlake izdelovala sama, vendar želi povečati zanesljivost in povprečne hitrosti," je še dodal.

Kot navaja družba Siemens, ima Indija eno največjih železniških omrežij na svetu, prav tako pa velja za enega najhitreje rastočih železniških trgov. "Država želi skoraj podvojiti zmogljivosti železniškega tovornega prometa," je pojasnil izvršni direktor Siemensa Roland Busch.

Omenjeno naročilo bo pripomoglo k uresničitvi ambicioznih ciljev Indije pri gradnji največjega elektrificiranega železniškega omrežja na svetu, je prepričan Busch.