Novice

Prelomni Ferrari Purosangue

Ferrari Purosangue ohranja športno čistokrvnost znamke kot njen prvi štirisedežni in štirivratni model.

Italijanski proizvajalec športnih avtomobilov je odstrl tančico z dolgo pričakovanega modela, ki odpira novo poglavje v zgodovini znamke Ferrari. Purosangue je zasnovan na novi platformi, ki so jo pri znamki razvili za modele razreda “grand touring” in do zdaj uporabili pri modelih SF90 Stradale in 296 GTB.

Oblikovno sledi videzu leta 2019 predstavljenega modela Roma z dodanim zadnjim parom vrat, ki se odpirajo v nasprotni smeri in omogočajo ohranitev kupejevske linije. Kupci bodo poleg opcijske panoramske strehe imeli možnost izbire med 22 barvnimi odtenki, šestimi modeli platišč in petimi barvnimi niansami zavornih čeljusti.

Zasnova notranjosti temelji na konceptu dvojnega kokpita in štirih ločenih sedežev, naslonjala zadnjih sedežev pa bo moč zložiti v primeru potrebe po dodatnem prtljažnem prostoru. Pred voznikom se nahaja digitalna instrumentna plošča, za informacije o vožnji pa ne bo prikrajšan niti sovoznik, saj se pred njim nahaja 10.25-palčni zaslon informacijsko-multimedijskega sistema, ki omogoča povezavo s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay.

Namestitev motorja spredaj in menjalnika zadaj omogoča skoraj idealno razporeditev mase (49:51), za prenos moči in navora pa poskrbi mehanski sistem štirikolesnega pogona 4RM, ki preko dvostopenjskega prenosa in sklopk usmerja moč motorja neposredno na sprednji kolesni par, medtem ko se le-ta na zadnja kolesa prenaša preko 8-stopenjske avtomatike. Bencinski dvanajstvaljnik V-12 s prostornino 6,5 litra se zavrti do 8.250 vrtljajev na minuto in razvije 533 kW (725 KM) moči ob 716 Nm navora ter omogoča pospešek iz mirovanja do 100 km/h v 3,3 s in najvišjo hitrost 310 km/h.

Letno naj bi proizvedli okrog 3.000 enot novega modela Purosangue, kar predstavlja približno dvajset odstotkov njihove celotne letne proizvodnje, ki znaša 15.000 enot. Glede na to, da tipičen življenski cikel Ferrarijevih modelov traja od štiri do pet let, bi bilo lahko v tem obdobju skupaj proizvedenih med 12.000 in 15.000 enot novega modela. Cene naj bi se pričele pri 390.000 evrih, glede na veliko zanimanje pa se lahko že kmalu zgodi, da bo predvidena proizvodna kvota povsem razprodana.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops, Motor Authority. Foto: Ferrari – zaslonski posnetek.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Električna različica novega Peugeota 308 prihaja prihodnje leto
Še zmogljivejši Toyotin GR Yaris Morizo