Novice

Geely in BYD razvijata priključne hibride z neverjetnih 2.000 km dosega

Kitajska proizvajalca Geely in BYD razvijata novo generacijo priključno-hibridnih pogonskih sklopov, ki naj bi s polno baterijo in enim rezervoarjem goriva omogočali do 2.000 kilometrov dosega.

Glede na to, da se priključni hibridi po zadnjih statistikah prebijajo v ospredje, ne preseneča, da so avtomobilski proizvajalci ponovno pričeli posvečati več pozornosti temu segmentu. Izjema nista niti kitajska rivala BYD in Geely, ki naj bi že prihodnje leto predstavila priključno-hibridne modele s skupnim dosegom do 2.000 km.

Nova generacija priključno-hibridnih pogonskih sklopov učinkovitejša v vseh pogledih

Predstavniki obeh kitajskih avtomobilskih proizvajalcev že obljubljajo prihod priključno-hibridnih modelov z občutno večjim dosegom v primerjavi z aktualno ponudbo. Za povečanje dosega naj bi pri novi generaciji priključno-hibridnih sklopov poskrbeli za učinkovitejše motorje z notranjim zgorevanjem, električne motorje in baterije z višjo kapaciteto, ki bodo ob izboljšani aerodinamiki in optimiziranem delovanju zagotavljali obljubljeni doseg.

Galaxy_02Geely bo nadgradil obstoječ pogonski sklop

Pri Geelyu naj bi kot osnovo uporabili priključno-hibridni pogonski sklop, ki je trenutno na voljo v modelu Galaxy L6 ter zaenkrat ponuja 1.370 kilometrov (po normativih CLTC) dosega brez potrebe po priklopu na električno vtičnico ali obisku bencinske črpalke. Sestavlja ga 1,5-litrski bencinski štirivaljnik v kombinaciji z električnim motorjem in baterijo kapacitete 19,2 kWh za sistemsko moč 267 kW (363 KM) in do 124 km električnega dosega. Zaenkrat sicer še ne razkrivajo, na kakšen način naj bi zagotovili podaljšanje dosega, najverjetneje pa bo poudarek na večji kapaciteti baterij, ki bo zagotavljala več kilometrov, prevoženih ob podpori električnega motorja.

BYD Song PlusBYD s prvim modelom prihodnje leto

Tudi BYD naj bi novo generacijo priključno-hibridne tehnologije zasnoval na obstoječih pogonskih sklopih. Njihov priključno-hibridni model Song Plus DM-i trenutno poganja kombinacija 1,5-litrskega bencinskega motorja in električnega motorja v povezavi z brezstopenjskim menjalnikom CVT. Baterije s kapaciteto 18,32 kWh naj bi v kombinaciji s 60-litrskim rezervoarjem za gorivo omogočale do 1.151 km dosega, nova generacija priključno-hibridne tehnologije pa naj bi po besedah predstavnikov podjetja BYD dobila večjo kapaciteto baterij  in učinkovitejši bencinski motor.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: BYD, Geely.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Četrtina letos prodanih električnih vozil v Evropi bo kitajskega porekla
Xiaomi SU7 je pravi hit med kitajskimi kupci