Novice

Volkswagen je morda že izbral med električnim Golfom in ID.3

Volkswagnov trenutno najmanjši električni model bi lahko zaključil svojo pot že čez nekaj let, ko bo pripravljena električna deveta generacija Golfa. Pred nekaj leti je ravno ID.3 zamenjal model e-Golf, kot so močno namignili pri Volkswagnu pa naj bi se čez nekaj let zgodilo ravno obratno. ID.3 naj bi se poslovil po vsega eni generaciji, povsem novi električni Golf pa prevzel njegovo poslanstvo in kot model nadaljeval svojo pot.

Že pred časom so pri Volkswagnu potrdili, da se bo prihajajoča deveta generacija Golfa preselila na novo arhitekturo SSP in bo na voljo izključno z električnim pogonom. Proizvodnja bo stekla v matični tovarni v Wolfsburgu. Pri Top Gear so se dokopali do novih informacij, ki jih je razkril Kai Grünitz, vodja tehničnega razvoja pri Volkswagnu.

Nekaj časa bosta naprodaj oba

“Ni dovolj prostora, da bi imeli dva ali tri različne modele, ki ustrezajo istemu kupcu. Začeli smo delati na popolnoma električnem Golfu. Imamo konkretne ideje, kako bo videti, bomo pa videli, kako se bo trg razvijal,” je Grünitz še enkrat potrdil električno prihodnost Golfa.

Vokswagen Golf 8.5 avtomobilizem.com_4
Volkswagen bo ohranil tudi izvedenki GTI in R, a bo obe poganjala izključno električna energija.

A tudi ko bo na ceste zapeljala povsem sveža deveta generacija električnega Golfa, se ID.3 ne bo nemudoma umaknil iz prodajnih salonov. Modela naj bi nekaj časa sobivala v Volkswagnovih prodajnih salonih. Grünitz je med drugim za Top Gear potrdil, da gre z nedavno prenovljenim Golfom resnično za zadnjo izvedenko z motorji na notranje zgorevanje. Ko bo pripravljena nova generacija, se bodo klasični motorji poslovili, a naj bi Golf, kljub izključno električnemu pogonu, ostal bistvo Volkswagna. Ravno letos prazuje 50-letnico obstoja, v petih desetletjih pa so proizvedli več kot 37 milijonov Golfov – gre za najbolje prodajani model v Evropi.

V prihodnosti ne bo obstalo le ime Golf, Volkswagen bo ohranil vse pomembne različice. GTI in R bosta ostala, a bo obe športni različici poganjala električna energija. Dober prikaz, kaj bosta ponujali športni izvedenki, bo ponudil ID.3 GTX, ki bo predstavljal športno, štirikolesno gnano različico tega modela. Kdaj bo pripravljena deveta generacija Golfa, uradno še ni znano, čeprav so v preteklosti omenjali letnico 2029. Se bo pa leta 2033 Volkswagen v celoti odrekel motorjem na notranje zgorevanje in v Evropi pričel s prodajo izključno električnih modelov.

Avtomobilizem.com (Vir: Top Gear. Foto: Volkswagen.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Dacia s prototipom Sandrider vstopa v svet avtomobilskih dirk
Druga prenova za Audi Q7