Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Ponedeljek,
11. 10. 2021,
19.45

Osveženo pred

2 leti, 6 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,38

1

Natisni članek

Siemens Deutsche Bahn Nemčija vlak

Ponedeljek, 11. 10. 2021, 19.45

2 leti, 6 mesecev

V Hamburgu začel voziti prvi samovozeči vlak na svetu

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,38

1

Vlak Hamburg | Decembra se bodo mestnemu podzemnemu železniškemu sistemu pridružili še štirje tovrstni vlaki. | Foto Twitter

Decembra se bodo mestnemu podzemnemu železniškemu sistemu pridružili še štirje tovrstni vlaki.

Foto: Twitter

Upravljavec nemških železnic Deutsche Bahn in nemški industrijski velikan Siemens sta danes predstavila prvi avtomatski samovozeči vlak na svetu. Ta bo del podzemnega železniškega sistema v Hamburgu, od običajnega vlaka pa se bo razlikoval po tem, da bo bolj točen in energetsko bolj učinkovit.

Nekatera mesta, kot je na primer Pariz, že uporabljajo samovozeče metroje, prav tako imajo tudi številna letališča na terminalih avtomatske enotirne vlake. Ti vozijo izključno po enotirnih progah, medtem ko bo vlak v Hamburgu vozil po enakih progah kot drugi običajni vlaki, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Decembra se bodo mestnemu podzemnemu železniškemu sistemu pridružili še štirje tovrstni vlaki.

Projekt, ki sta ga Siemens in Deutsche Bahn označila za prvega na svetu, je del modernizacije hamburškega urbanega železniškega sistema in je vreden 60 milijonov.

Samovozeči vlaki imajo številne prednosti

"Železniški promet delamo pametnejši," je dejal prvi mož Siemensa Roland Busch. Ocenil je, da avtomatski vlaki lahko prepeljejo do 30 odstotkov več potnikov, znatno povečajo točnost in prihranijo več kot 30 odstotkov energije.

Čeprav bodo vlak nadzorovali s pomočjo digitalne tehnologije in bo popolnoma avtomatiziran, pa bo strojevodja še vedno prisoten za nadziranje voženj, ko bodo na njem potniki, sporočilo podjetij še povzema AFP.

Železniški tir
Novice Trk vlaka v osebo na tirih je bil zanjo usoden
Evropski povezovalni vlak
Novice V Ljubljano pripeljal evropski povezovalni vlak #video #foto
Ne spreglejte