Zavod Vozim, Zavarovalnica Triglav in agencija Yootree Creative so skupaj s študenti ustvarili inovativno kolekcijo oblačil za večjo varnost v prometu. "Dejmo se videt" je pozdrav, ki ga mladi pogosto …
Žurnal24 · 1M
oblačilaštudentimladimodazavod vozimprometna varnostzavarovalnica triglav
Ko se varnost in moda povežeta za boljšo vidnost v prometu: Zavod Vozim, Zavarovalnica Triglav in agencija Yootree Creative so združili moči s študenti modnega oblikovanja Naravoslovnotehnične fakultete.👇 "Dejmo se …
Metropolitan.si · 1M
"Dejmo se videt." Pozdrav, ki ga v vsakdanji komunikaciji večinoma uporablja mlajša generacija, je zaživel še v drugi luči. Na pobudo Zavoda Vozim, Zavarovalnice Triglav in agencije Yootree Creative so …
Elle · 1M
Zavarovalnica Triglav, Zavod Vozim in agencija Yootree Creative združili moči s študenti modnega oblikovanja Naravoslovnotehnične fakultete. »Dejmo se videt.« Pozdrav, ki ga v vsakdanji komunikaciji večinoma uporablja mlajša generacija, je …
Reporter · 1M
Študenti modnega oblikovanjaljubljanske naravoslovnotehnične fakultete so ustvarili inovativno kolekcijo odsevnih oblačil in vidnih dodatkov s sloganom Dejmo se videt, ki ozavešča o varnosti in vidnosti v prometu. Kolekcijo so ustvarili …
RTV Slovenija · 1M
mikromobilnostmodno oblikovanjevarnost v prometuvidnostodsevna oblačila