SMK: Kako verjetna je hiperinflacija? Pirc: »Ni zelo verjetna, a smo se naučili, da je vse možno«

V nadaljevanju: »Vsi smo opazili dvige cen,« je na Slovenski marketinški konferenci (SMK) povedala Mojca Pesendorfer, vodja marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi (najbolj znanimi pod... Za dostop registrirajte …

Finance · 1L

SMK: kako pametno pripeljati ljudi nazaj v pisarne

V nadaljevanju: »Že pred 15 leti sem predlagala, da za zadržanje talentov uvedemo dodaten dela prost dan in delo od doma enkrat na mesec,« je na Slovenski marketinški konferenci v …

Finance · 1L

SMK: zakaj so starejši nad 50 let najboljše stranke

V nadaljevanju: »Mi smo največji vojni dobičkar covida,« je na Slovenski marketinški konferenci (SMK) v Portorožu dejal Luka Kogovšek, izvršni direktor družbe VenetiCOM, ki upravlja slovenski spletni portal... Za dostop …

Finance · 1L

S SMK: kako naj se marketing pripravi na metaverzum

Christopher Coomes: Do leta 2026 bo 25 odstotkov ljudi vsaj uro na dan preživelo v metaverzumu in polovica podjetij bo imela izdelke in storitve, pripravljene za metaverzum. V nadaljevanju: »Leta …

Finance · 1L