Za postavitev, umeščeno v muzejev stekleni paviljon Palacio de Cristal, je Petrit Halilaj uporabil najrazličnejše materiale, s katerimi tematizira pojme, kot so dom, narod, ljubezen in kulturna identiteta.

Orjaško gnezdo v osrednjem madridskem muzeju
Paviljon je spremenil v ogromno gnezdo. Notranjost razstavnih prostorov je povezana z zunanjostjo, saj pušča odprta okna, skozi katera lahko prosto letijo ptiči iz parka El Retiro.

Razstava dolgega naslova To a raven and hurricanes that from unknown places bring back smells of humans in love (slov. Krokarju in orkanom, ki iz neznanih krajev prinašajo vonj po zaljubljencih) je tesno povezana z njegovo življenjsko zgodbo, zgodovino Kosova, ki ga že vrsto let določajo politična in kulturna trenja.

V svojem delu prej navedene pojme doma, naroda in kulturne identitete analizira s pomočjo otroških spominov. Subjektivno izkušnjo prevaja v vizualne oblike, ki omogočajo razmislek ne le o osebni preteklosti, temveč tudi o globalni situaciji z razpadanjem družb in njihovih kultur, beremo v obrazstavnem besedilu.

Leta 1986 v Kostërcu na Kosovu rojeni umetnik se je mednarodni javnosti predstavil leta 2013 na Umetnostnem bienalu v Benetkah. S postavitvijo iz vej, vejic in šib je spletel ogromno strukturo, katere stene je zapolnil z zemljo in blatom. Razstavljal je tudi po evropskih razstaviščih v Berlinu, Milanu in New Yorku, v Španiji pa se tokrat prvič predstavlja s samostojnim projektom. Halilaj živi in deluje med Nemčijo, Kosovom in Italijo.