Avto.info

Alfa romeo milano

Alfin križanec iz mesta mode

To je Alfin novi najmanjši križanec, imenovan po italijanski prestolnici mode. Na voljo je v električni in blagohibridni izvedbi, tudi s štirikolesnim pogonom.

Četrtek, 11. april 2024

Milano meri 4,17 metra v dolžino, s čimer se uvršča med športne terence razreda B. Zasnovan je na enaki platformi kot koncernska modela fiat 600 in jeep avenger ter že z dinamičnim videzom obljublja vozne užitke, ki se obetajo tudi zaradi dejstva, da za razvojem stoji ista inženirska ekipa, ki je ustvarila giulio GTA.

Na sprednjem delu kraljuje Alfina značilna trikotna maska, ki lahko gosti njeno kačo ali pa na napis Alfa Romeo. Popolnoma nov pa je dizajn sprednjih žarometov z dnevnimi lučmi v obliki črke C. Pogled s strani razkriva mišičasta boka in velika kolesa, zadek pa označujejo vodoravne luči, ki potekajo do skrajnih robov avtomobila in poudarjajo širino.

Armaturna plošča prinaša značilno obliko daljnogleda za instrumentno ploščo s 26-centimetrskim (10,25-palčnim) zaslonom, z enako velikim in proti vozniku usmerjenim osrednjim zaslonom ter z rahlo privzdignjenim sredinskim grebenom.

Vmesnik multimedijske naprave omogoča personalizacijo z nastavljanjem funkcij po želji, glasovno upravljanje z ukazom “Hey Alfa” in funkcije umetne inteligence ChatGPT.

Ob tem  4,17 metra dolg, 1,78 metra širok in 1,5 metra visok križanec v zadku ponuja 400 litrski prtljažnik, električna različica pa tudi manjši prostor – frunk, denimo za shranjevanje kablov, pod sprednjim pokrovom.

Najmočnejša električna izvedba, imenovana veloce, zmore 176 kilovatov (240 KM) moči in ima vgrajeno baterijo s kapaciteto 54 kilovatnih ur. Med drugim prinaša tudi mehanski diferencial z omejenim zdrsom, bolj neposreden volanski mehanizem, širša koloteka, športno vzmetenje in 20-palčna lahka platišča. Na voljo bo tudi šibkejša različica, ki tako kot avenger, zmore 115 kilovatov (156 KM) moči in z enako baterijo obljublja 410 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP. Polnjenje z največjo močjo 100 kilovatov omogoča pridobitev od 10 do 80 odstotkov dosega v manj kot 30 minutah.

Blagi hibrid ima vgrajen 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik, elektromotor in baterijo s kapaciteto 0,9 kilovatne ure, ki omogoča le kakšen kilometer vožnje na elektriko. Izvedba s štirikolesnim pogonom ima na zadnji osi vgrajen dodaten elektromotor z 21 kilovati (28 KM). Ta omogoča različne načine delovanja, med drugim skozi vklopljen štirikolesni pogon do 30 km/h, samodejno vklapljanje pogona na zadnjih kolesih do hitrosti 90 km/h ter samo sprednji pogon nad 90 km/h.

V Italiji bo treba za osnovni hibridni model odšteti najmanj 29.900 evrov, za električnega pa 39.900 evrov. Slovenske cene še niso znane.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.