Alfa romeo milano
Alfin križanec iz mesta mode
To je Alfin novi najmanjši križanec, imenovan po italijanski prestolnici mode. Na voljo je v električni in blagohibridni izvedbi, tudi s štirikolesnim pogonom.
Četrtek, 11. april 2024
Milano meri 4,17 metra v dolžino, s čimer se uvršča med športne terence razreda B. Zasnovan je na enaki platformi kot koncernska modela fiat 600 in jeep avenger ter že z dinamičnim videzom obljublja vozne užitke, ki se obetajo tudi zaradi dejstva, da za razvojem stoji ista inženirska ekipa, ki je ustvarila giulio GTA.
Na sprednjem delu kraljuje Alfina značilna trikotna maska, ki lahko gosti njeno kačo ali pa na napis Alfa Romeo. Popolnoma nov pa je dizajn sprednjih žarometov z dnevnimi lučmi v obliki črke C. Pogled s strani razkriva mišičasta boka in velika kolesa, zadek pa označujejo vodoravne luči, ki potekajo do skrajnih robov avtomobila in poudarjajo širino.
Armaturna plošča prinaša značilno obliko daljnogleda za instrumentno ploščo s 26-centimetrskim (10,25-palčnim) zaslonom, z enako velikim in proti vozniku usmerjenim osrednjim zaslonom ter z rahlo privzdignjenim sredinskim grebenom.
Vmesnik multimedijske naprave omogoča personalizacijo z nastavljanjem funkcij po želji, glasovno upravljanje z ukazom “Hey Alfa” in funkcije umetne inteligence ChatGPT.
Ob tem 4,17 metra dolg, 1,78 metra širok in 1,5 metra visok križanec v zadku ponuja 400 litrski prtljažnik, električna različica pa tudi manjši prostor – frunk, denimo za shranjevanje kablov, pod sprednjim pokrovom.
Najmočnejša električna izvedba, imenovana veloce, zmore 176 kilovatov (240 KM) moči in ima vgrajeno baterijo s kapaciteto 54 kilovatnih ur. Med drugim prinaša tudi mehanski diferencial z omejenim zdrsom, bolj neposreden volanski mehanizem, širša koloteka, športno vzmetenje in 20-palčna lahka platišča. Na voljo bo tudi šibkejša različica, ki tako kot avenger, zmore 115 kilovatov (156 KM) moči in z enako baterijo obljublja 410 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP. Polnjenje z največjo močjo 100 kilovatov omogoča pridobitev od 10 do 80 odstotkov dosega v manj kot 30 minutah.
Blagi hibrid ima vgrajen 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik, elektromotor in baterijo s kapaciteto 0,9 kilovatne ure, ki omogoča le kakšen kilometer vožnje na elektriko. Izvedba s štirikolesnim pogonom ima na zadnji osi vgrajen dodaten elektromotor z 21 kilovati (28 KM). Ta omogoča različne načine delovanja, med drugim skozi vklopljen štirikolesni pogon do 30 km/h, samodejno vklapljanje pogona na zadnjih kolesih do hitrosti 90 km/h ter samo sprednji pogon nad 90 km/h.
V Italiji bo treba za osnovni hibridni model odšteti najmanj 29.900 evrov, za električnega pa 39.900 evrov. Slovenske cene še niso znane.
Oznake:
- Alfa Romeo
- križanec
- milano