Svetina za celovito inkluzivno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami

Portorož, 27. marca - Za doseganje celovitega inkluzivnega izobraževanja je nujno, da se ob prenovi šolskega sistema razmišlja tudi o izobraževanju otrok s posebnimi potrebami, je med drugim poudaril varuh človekovih pravic Peter Svetina na okrogli mizi v okviru 32. Izobraževalnih dnevov. Po njegovi oceni so šole prezasedene in s premalo kadra.

Ljubljana.
Varuh človekovih pravic Peter Svetina.
Foto: Jure Makovec/STA
Arhiv STA

Varuh je navzoče na okrogli mizi Odgovorno zavezništvo za vključujočo družbo seznanil, da ima kar nekaj šol, v katere so vključeni otroci s posebnimi potrebami, težave s prezasedenostjo. Ponekod se je število učencev v zadnjih 12 letih celo podvojilo.

Meni, da bi bilo težave s prezasedenostjo smiselno reševati tudi z dodatnimi oddelki za otroke s posebnimi potrebami v rednih osnovnih šolah. Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, na katerega se je Varuh obrnil, je takšnemu oblikovanju oddelkov naklonjeno.

vi/lte/lte
© STA, 2024