Slovenski jezik v infozabavnih, navigacijskih in drugih sistemih ter menijih v novih avtomobilih, ki so v prodaji na slovenskem trgu, je že dolgoletna tema brez končne rešitve. Zdaj pa se nekaj le premika, a brez zakonske podlage.
Nekateri avtomobili že znajo slovensko, drugi pa še ne. Do sprememb v aplikacijah ponavadi pride pri osvežitvi ali novi generaciji avtomobila, vgraditi pa jih mora avtomobilski proizvajalec.
Pred nedavnim pa je ministrstvo za kulturo nagovorilo Trgovinsko zbornico Slovenije, v okviru katere deluje sekcija za osebna motorna vozila, ki združuje distributerje avtomobilskih znamk pri nas, naj poskrbi tudi za to področje.
Distributerji so se odzvali, da si že in si bodo še prizadevali za uvedbo domačega jezika v avtomobile, ki so naprodaj na našem trgu, je zapisala sekcija za osebna motorna vozila. O tej nameri so obvestili tudi svoje dobavitelje, proizvajalce avtomobilov. Z ministrstvom za kulturo so se dogovorili, da bodo čez šest mesecev še enkrat preverili stanje in napredek na tem področju.