Meseca maja je skupina organizirala enega največjih avtomobilističnih dogodkov leta, prvi Emil Frey dinamični avtosalon v Sloveniji, na katerem je okoli 6.000 slovenskih voznikov dobilo priložnost osebnega srečanja z avtomobilsko prihodnostjo. Foto: MMC RTV SLO/Emil Frey
Meseca maja je skupina organizirala enega največjih avtomobilističnih dogodkov leta, prvi Emil Frey dinamični avtosalon v Sloveniji, na katerem je okoli 6.000 slovenskih voznikov dobilo priložnost osebnega srečanja z avtomobilsko prihodnostjo. Foto: MMC RTV SLO/Emil Frey

V eni izmed vodilnih avtomobilskih skupin v Sloveniji, skupini Emil Frey, ki pod eno streho združuje 12 blagovnih avtomobilskih znamk, so z letom 2023 zadovoljni s poslovanjem, pa tudi s pričakovano prodajo vozil v letu, ki je pred nami. Hkrati se aktivno posvečajo krepitvi svoje prisotnosti in vplivu na slovenskem trgu.

Letos bo na slovenskem trgu po podatkih skupine prodanih nekaj več kot 50.000 vozil. Predkoronske ravni, ko je bilo leta 2019 prodanih dobrih 73.000 vozil, verjetno še pet let ne bodo dosežene, menijo v skupini. Kljub temu v prihodnjem letu napovedujejo rast prodaje vozil v primerjavi z letom 2023. Vse znamke v skupini Emil Frey so na slovenskem trgu letos do vključno novembra prodale 9.426 vozil, kar predstavlja 17,73 odstotka vseh v Sloveniji prodanih osebnih in lahkih gospodarskih vozil.

Prodaja električnih še nestabilna

V skupini Emil Frey medtem beležijo rast prodaje električnih vozil, vendar je generalni direktor Jožko Tomšič ob tem ocenil, da je prodaja teh vozil še vedno zelo nestabilna.

Slovenski trg osebnih in lahkih gospodarskih vozil se je v primerjavi z lanskim letom povečal za 5,32 odstotka, je na predstavitvi dejal generalni direktor Jožko Tomšič in k temu dosežku dodal še podatke s trga lahkih gospodarskih vozil, kjer skupina dosega 29,80-odstotni tržni delež, kar jo uvršča v sam vrh prodaje LGV.

Po poplavah so v skupini Emil Frey pomagali kot posamezniki, podjetja in kot skupina. Najbolj prizadetim regijam v Sloveniji so podarili pet vozil. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Po poplavah so v skupini Emil Frey pomagali kot posamezniki, podjetja in kot skupina. Najbolj prizadetim regijam v Sloveniji so podarili pet vozil. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Trg vozil z nizkimi emisijami v Sloveniji po besedah Tomšiča predstavlja 8,93 odstotka oziroma 4.747 vozil. Glede na leto 2022 pa se je trg lahkih električnih vozil v Sloveniji povečal za 2.013 vozil. Znamke skupine Emil Frey na trgu 100-odstotno električnih vozil predstavljajo 14,48-odstotni tržni delež, medtem ko na trgu priključnih hibridov predstavljajo 28,02-odstotni tržni delež.

Na trgu težkih tovornih vozil je znamka Mercedes-Benz na prvem mestu z 21,91-odstotnim tržnim deležem in 531 prodanimi vozili do vključno novembra 2023. V primerjavi z enakim obdobjem lani je skupina Emil Frey na trgu težkih tovornih vozil prodajo povečala za 161 vozil. Prav tako dosegajo dober rezultat tudi v kategoriji avtobusov – M3, v kateri znamki Mercedes-Benz in Setra s prodajo 28 avtobusov do vključno novembra 2023 dosegata 22,05-odstotni tržni delež.