IKT
Oglasno sporočilo

Zakaj brez učinka izpuhti dve tretjini denarja, namenjenega digitalni preobrazbi

Eden od osnovnih razlogov je slabo pripravljena digitalna strategija, ki se preveč posveča tehnologiji in premalo inovativnim poslovnim modelom
Avtor
05.10.2021 07:00
Dopolnjeno: 07.10.2021 07:34
Čas branja: 2 min

Večina digitalnih preobrazb v zadnjih letih ni prinesla želenih rezultatov, je v nedavni raziskavi med vodstvenimi delavci ugotovilo svetovalno podjetje McKinsey. Analitično podjetje IDC pa je ugotovilo, da je neuspešnih 70 odstotkov tovrstnih projektov. Kot pravijo, od 1,3 bilijarde dolarjev, kolikor jih na leto po vsem svetu porabimo za digitalno preobrazbo, kar 900 milijard vržemo skozi okno.

Zakaj se to dogaja?

Glavni razlog je, da digitalno preobrazbo razumemo kot vlaganje v sodobne tehnologije, ki naj bi delale namesto nas, pozabljamo pa, da je treba spremeniti celoten ekosistem podjetja. Tehnologija sicer je pomembna, ampak vseeno predstavlja le (manjši) del procesa preobrazbe. Tega sestavljajo predvsem novi inovativni poslovni modeli, novi procesi in sprememba kulture podjetja.

Najprej poslovni cilji, šele nato tehnologija

BE-terna šestim podjetjem ponuja personaliziran akcijski načrt digitalne transformacije z analizo ROI. Prijavite se NA TEJ SPLETNI POVEZAVI>>.

Pri načrtovanju digitalne preobrazbe ne smemo izhajati iz tega, kaj vse nam omogoča tehnologija, temveč iz tega, kaj od našega podjetja pričakuje kupec, kakšno uporabniško izkušnjo si želi od nas. Digitalna preobrazba je zato veliko bolj poslovni kot tehnološki proces. Pred njenim začetkom je treba najprej jasno določiti poslovne cilje in jih čim bolj podrobno predstaviti zaposlenim. Glavni promotor teh ciljev pa mora biti najvišje vodstvo, nikakor ne oddelek informatike.

Digitalna strategija naj izhaja iz kupca

Prvi korak na poti v digitalno prihodnost tako ni nakup tehnologije, ampak priprava digitalne strategije, ki naj temelji na pričakovanjih kupca. Morda boste presenečeni, ko boste ugotovili, da lahko preobrazbo začnete že z obstoječimi rešitvami, ki jim potem postopoma dodajate nove sodobne tehnologije kot so umetna inteligenca, tehnologije v oblaku, internet stvari in druge.

Izkoristite priložnost: Brezplačen akcijski načrt digitalne preobrazbe

Pri pripravi dobre digitalne strategije lahko zelo pomaga kompetenten zunanji partner z bogatim izkušnjami. Še toliko bolje pa je, če vam pomoč ponudi brezplačno. Podjetje BE-terna bo šestim podjetjem iz jadranske regije, ki imajo več kot 50 zaposlenih, pomagala pri pripravi personaliziranega akcijskega načrta digitalne preobrazbe z analizo ROI po sistemu Microsoft Catalyst.

Program traja od dva do pet dni, odvisno od velikosti podjetja. V BE-terni obljubljajo, da boste po zaključenem programu prejeli izdelano strategijo digitalne preobrazbe skupaj s poročilom o donosnosti za vodstvo podjetja. Strategijo boste lahko uporabili kot strateški načrt digitalne transformacije.

Vsi sodelujoči bodo po zaključenem programu pridobili tudi potrdilo o usposabljanju v programu BE-terna 360° Digitalna Transformacija.

Na razpis se lahko prijavite do 31. oktobra 2021. Več informacij je na voljo NA TEJ SPLETNI POVEZAVI>>.


Vsebino omogoča BE-terna, d. o. o.