Novice

Konec proizvodnje modela Hyundai Ioniq

Hyundai je potrdil, da nameravajo v letošnjem juliju končati proizvodnjo modela, ki predstavlja pionirja njihovih usmeritev k elektrifikaciji.

Hyundai Ioniq je bil predstavljen leta 2016 kot prvi globalni model, ki je bil na voljo s tremi elektrificiranimi načini pogona – kot hibrid, priključni hibrid in kot baterijsko gnani električni avtomobil.

Model, ki predstavlja pomemben korak v zgodovini korejskega avtomobilskega proizvajalca, izhaja iz koncepta i-oniq, predstavljenega leta 2012 na avtomobilskem salonu v Ženevi. Koncept i-oniq je predstavljal električno kombilimuzino z bencinskim motorjem kot podaljševalnikom dosega. Kombinacija naj bi zagotavljala do 120 km čiste električne vožnje in kombiniran doseg do 700 km.

Produkcijski model, ki so ga predstavili nekaj let kasneje, je bil na voljo s tremi pogonskimi sklopi. Hibridno in priključno-hibridno različico je poganjal pogonski sklop, sestavljen iz 1,6-litrskega bencinskega motorja v kombinaciji z električnim motorjem s sistemsko močjo 104 kW (141 KM). Električni motor hibridne različice je napajala baterija kapacitete 1,56 kWh, medtem ko je v priključno-hibridni različici baterija kapacitete 8,9 kWh omogočala do 47 kilometrov čiste električne vožnje. Električni različici so v osnovi namenili električni motor z močjo 100 kW (136 KM) in z 295 Nm navora v kombinaciji z baterijskim paketom kapacitete 38,3 kWh ter dosegom do 274 km z enim polnjenjem.

Hyundai Ioniq je utiral pot razvoju elektrifikacije korejske znamke, s prodanimi 135.692 enotami na evropskem trgu med letom 2016 in koncem preteklega leta pa naj bi izpolnil pričakovanja. Prihodnji mesec naj bi zaključili z njegovo proizvodnjo, ki poteka v proizvodnem obratu Ulsan v Južni Koreji. Po besedah predstavnikov znamke, Hyundai Ioniq sicer ne bo imel neposrednega naslednika, kljub temu pa bosta njegovo ime in pionirski duh trajno zapisana v genih električne znamke Ioniq.

Avtomobilizem.com (Vir: Hyundai, Carscoops. Foto: Hyundai.)

Mnenja uporabnikov

4 komentarjev za "Konec proizvodnje modela Hyundai Ioniq"


spaceone
1 leto 10 meseci nazaj

Ukinejo najbolj učinkovit avto, ki je relativno bolj cenovno ugoden od ostalih krav. Ne vem zakaj niso mogli dati noter malo bolj zmogljivejšo baterijo, da bi imel dovolj dosega. Pa to bi bil prodajna uspešnica. Ne pa neke ladje za >60k€ in težo >2 toni. Aja, saj vem, prenizke marže ….

1 leto 10 meseci nazaj

Zakaj bi pa prodajali model za 35-40k, če se pa kupci dobesedno tepejo za vsaj 10k dražje avte?
Nredili so si dobro podlago ne e-trgu, sedaj pa naprej po denar.

Gosic
1 leto 10 meseci nazaj

Dejansko tako kot si napisal. Najvarčnejši, vseh možnih pogonskih oblik in precej prodajno uspešen. Te poteze ne razumem, očitno gre za poimenovansko neskladje, ko so sedaj začeli s številkami.

xxl
1 leto 10 meseci nazaj

Slava mu. 🙂

 
Rabljen avtomobil: razumen ali tvegan nakup?
Polestar 3 bo debitiral oktobra