Fotografije Eme Širec tematizirajo človeka kot kos mesa, ki je pripravljen za prodajo na neoliberalnem trgu, razstava kot celota pa kritiko antropocentrizma predstavi tudi multimedijsko – prek videa, zvoka in skulpture.

Kot je v spremnem besedilu zapisala kuratorka Sara Nuša Golob Grabner, umetnica svoje serije preizkuša v več medijih, da lahko spremlja njihov razvoj in njihove meje ter prek tega ustvarja zaokroženost sporočilnosti. Kombinacija vizualnega, haptičnega in avditivnega cilja na preseganje golega opazovanja, pri katerem se lahko gledalec še distancira preprosto kot voajer trpljenja in vzpostavi moralno držo, ki ga ločuje od predstavljene problematike.
Dotik eksponatov ni prepovedan, saj se z aktivacijo različnih čutil onemogoča pasivnost do koncepta in likovnih del samih. Ustvarja se potencirano ozračje absurdnega okolja, ki je interpretirano skozi fotografije človeškega telesa, zavitega v folijo, zvok pasjega glodanja kosti, mehko skulpturo kosa živalskega mesa in kosti same.

Razstava prikazuje vzporejanje živalskih mesnih produktov s človeškim telesom in brisanje meja med umetno ustvarjenimi hierarhijami bitij v času, kjer domneven človeški napredek spremlja tudi vedno večji nivo dehumanizacije, dodaja kuratorka Golob Grabner.
Ema Širec se ob fotografiji ukvarja tudi z grafiko. Diplomirala je na ljubljanski akademiji za likovno umetnost in oblikovanje, zdaj pa zaključuje magisterij na Royal College of Art v Londonu. Živi in ustvarja v Mariboru in Ljubljani ter deluje predvsem na slovenski dragsceni.
V preteklosti je v sklopu delavnic sodelovala z več umetniškimi institucijami, med drugim je vodila fotografsko delavnico v sodelovanju z Mišnico v mariborski galeriji GT22. Ukvarja se zlasti s portretiranjem, dokumentarno fotografijo in aktom.