Srčnost in zanesljivost v vsakem vremenu

Prihaja čas, ko se število spletnih nakupov po vsem svetu poveča. Dneva, kot sta črni petek in spletni ponedeljek, sodita med vrhunce nakupovalne mrzlice. Da bodo vsi nakupi pravočasno v pravih rokah, skrbi več kot 2.600 poštark in poštarjev po vsej Sloveniji. Med njimi je tudi Manca Maver, ki na območju Tolmina poskrbi ne le za hitro in zanesljivo dostavo, temveč s svojo nalezljivo dobro voljo in navihanim nasmehom strankam dostavi veliko pozitivne energije.

Na pošti v Tolminu je Manca obdana pretežno s poštarji, ampak jasno je, kdo je 'šef', oziroma v tem primeru 'šefica': “Seveda sem 'šefica' (smeh). Prijazno prosim in to deluje, saj imam okoli sebe same super sodelavce. Včasih jim spečem kakšno pecivo in jih s tem razveselim. Odlična ekipa je le ena izmed dobrih strani tega poklica. Najbolj mi je všeč, da si lahko sama razporedim čas. Služba mi tako omogoča, da preostane veliko prostega časa, da se ukvarjam s stvarmi, ki me veselijo. Sama rada slikam, izdelujem iz lesa, kvačkam …”

Stranke v Tolminu in okoliških krajih jo dobro poznajo. Ona pa zelo dobro pozna njih. Skozi leta so vzpostavili trdne odnose in medsebojno zaupanje. Tako ne preseneča ugotovitev, da je prav poštar tretji najbolj zaupanja veden poklic v Sloveniji. “Nekateri točno vedo, kdaj se bom pripeljala. Vedo, da bom v vsakem vremenu, naj bo dež, veter, sneg, vročina, prišla k njim. Mislim, da stranke najraje vidijo moj nasmeh, ko se pripeljem. Tudi če jim prinesem položnice. Pomembno je, da se nasmejem in prijazno pozdravim, jih vprašam, kako se imajo.”

Z največjo paketno-logistično mrežo, ki obsega več kot 1.300 prevzemno-oddajnih mest, se Pošta Slovenije prilagaja željam strank glede dostave. “Stranke imajo različne želje glede dostave. V zadnjem času se je povečalo tudi število paketov, ki jih oddamo v paketomat. Sicer pa se dogovoriš s stranko po telefonu, če je ni doma. Pakete pustim na dogovorjenem mestu, denimo v garaži ali na pošti. Na voljo je tudi aplikacija Moja dostava – moja izbira, kjer lahko stranka izbere mesto dostave. Meni se zdi to odlična rešitev za tiste dni, ko te dopoldne ni doma. Tudi jaz si sicer svoje spletne nakupe pogosto preusmerim na dogovorjeno mesto.”

Vas zanima, kako poteka njeno razgibano delo na terenu ali kaj svetuje glede spletnih nakupov? Spoznajte Mančino zgodbo tudi skozi video.

Med paketi, ki jih dostavlja Pošta Slovenije, so tudi paketi večjih dimenzij. Manca pravi, da je bil največji paket, ki ga je dostavila, prevelik za njeno običajno dostavno vozilo in je morala uporabiti večjega: “Paket je bil prav 'lahcen'. Se mi je zdelo prav nenavadno. Potem pa ga pripeljem k stranki, ki reče: 'A so prispeli moji helijevi baloni?' Mi je bilo takoj vse jasno. Mislim, da so imeli super zabavo.”

Po zadnjih raziskavah zadovoljstva podjetja Valicon je kar 96 % prejemnikov s postopkom dostave paketa zadovoljnih, kar potrjuje prizadevanja Pošte Slovenije, da paketne pošiljke varno in zanesljivo dostavi na pravo mesto ob pravem času. Tudi v primerjavi s konkurenčnimi podjetji stranke pri dostavi najbolj zaupajo prav Pošti Slovenije.

Nasvet za pravočasno oddajo pošiljk v predprazničnem obdobju:
• priporočen rok za paketne pošiljke:  za naslovnike v Sloveniji do 11. decembra, za tujino pa do 4. decembra,
• priporočen rok oddaje pisemskih pošiljk za naslovnike v Sloveniji  do 18. decembra, za naslovnike v tujini pa do 8. decembra.

Zaupanje je temelj vsakega dobrega odnosa, tako zasebnega kot poslovnega. Naši poštarji si vsak dan z odprtim in iskrenim ravnanjem prizadevajo za pristne odnose s strankami. Prek video predstavitev spoznajte tudi ostale poštne uslužbence!

Želiš tudi ti postati del poštne ekipe?

Če tudi tebe mika razgibano delo na terenu, preveri prosta delovna mesta in se prijavi!

Prednosti zaposlitve: fleksibilno delo, redno plačilo, izpopolnjevanja in usposabljanja, možnosti napredovanja, aktivnosti za ohranjanje zdravja v času delovne aktivnosti, počitnikovanja v nastanitvenih kapacitetah Pošte Slovenije. Pridruži se nam!


Najbolj brano