Hyundai i30
N odhaja v zgodovino, ostali v lepotni salon
Hyundai stavi na elektriko tudi na področju športno začinjenih modelov, zato bencinskih N različic modela i30 in drugih ne bo več. Športno navdihnjena oprema N line ostaja v ponudbi tudi po prenovi.
Četrtek, 28. marec 2024
Običajno ob prenovah modelov ponudba postane bogatejša, Hyundai pa je ubral nekoliko drugačno pot. Ob osvežitvi modela i30 je namreč ukinil najbolj zmogljivo različico N, saj odslej tudi na področju športno zmogljivih kombilimuzin stavi na elektriko. Tako i30 N kot i20 N sta namreč poslana v pozabo, novi zvezdnik najbolj vroče Hyundaijeve črke pa postaja ioniq 5 N.
Kakorkoli že, i30 je bil vseeno deležen potrebne pozornosti, ki si jo zasluži štiri leta po prvi prenovi. Korejski golf je tako prejel nov vzorec mreže hladilnika, serijsko nameščene LED žaromete v preoblikovanem sprednjem odbijaču, nova platišča in bogatejšo varnostno ter zabavno tehnologijo. To velja za vse karoserijske izvedbe, ki ostajajo v ponudbi, tako kombilimuzina kot karavan in štirivratni fastback.
Tudi v notranjosti so spremembe blage, a nikakor zanemarljive. Nekoliko bolj zmogljiva je digitalna oprema, kjer serijski 10,7-centimetrski osrednji zaslon lahko nadgradi 26-centimetrski, na njem pa se po novem lahko spremlja po zraku posodobljene zemljevide. Tehnologija za pomoč vozniku po novem serijsko vključuje sistem za preprečevanje naleta, posebnost pa je sistem za nadzor prometa v križišču imenovan Junction Turning.
Kot rečeno, je različica N opuščena, zato bodo kupci lahko izbirali le med litrskim trivaljnim ali 1,5-litrskim štirivaljnim bencinskim blagim hibridom. Prvi zmore 88 kW (120 KM), drugi pa 118 kW (160 KM). Kupci bodo imeli na izbiro 6-stopenjski ročni ali pa dvosklopčni menjalnik s sedmimi prestavami.
Čeprav je bil kombilimuzinski i30 N ukinjen, je najboljši približek, vsaj kar se tega modela tiče, ostal izbor opreme N line. Na prvi pogled prav tako atraktiven avtomobil ima športne dodatke na karoseriji, temne kovinske poudarke na odbijačih, nove stranske pragove, 17- ali 18-palčna platišča ter oblazinjenje iz usnja in alkantare z živo rdečimi šivi.