Luksuzne limuzine višjega srednjega in višjega razreda so v preteklosti kupce razvajale s šest, osem in 12-valjnimi bencinskimi motorji. Prva dva sta na voljo še danes, 12-valjniki pa se drug za drugim poslavljajo.
Nato je nastopil čas šest- in osemvaljnih dizelskih motorjev, ki so v BMW serije 5 in 7, mercedesih E in S, audijih A6 in A8 ter predvsem v luksuznih terencih dobre zmogljivosti obogatili še z razumno porabo. V današnjih časih pa bencinske in dizelske motorje izpodriva električni pogon kot stalni ali pomožni.
BMW serije sedem je denimo danes na voljo le z eno dizelsko izvedenko, vsi preostali pogoni so priključni hibridi, sedmica pa je lahko tudi popolnoma električna. Mercedes-Benzov EQE se starim navadam postavlja po robu z električnim pogonom in baterijo z velikim dosegom, ki seže do 672 kilometrov med polnjenji. Lexus RX je hibriden ali priključno hibriden, range rover pa za zdaj ponuja še vse možnosti.
Priključni hibrid je danes ne le varčna, ampak tudi zmogljivostno zelo privlačna možnost. Audi e-tron GT pa prav z elektriko igra na čustva kupcev, saj je e-pogon zavil v izjemno privlačno obliko. Naslednja stopnja je še bolj intenzivna elektrifikacija luksuznih avtov.